25 Ocak 2016 Pazartesi

LOOKBOOK | Bir Hafta Boyunca Neler Giydim? | Outfit of the Week



Black, Grey Monday

 gri ve siyahın ağırlık olduğu bir kombin oluşturmak istedim. Bu sene uzun ve bol kabanlar fazlasıyla moda biliyorsunuz ki. Bu kabanların ağır görüntüsünü spor ayakkabılarıyla kırmak mümkün fakat bu soğuk havada ben de bu ağır görüntüyü kar botlarımla kırmaya çalıştım :)




Coat: Koton (here)
Sweater: Mango 
Bag: Mango 
Hat: Hand-made

Comfortable Wednesday

Yoğun kar nedeniyle çarşamba günü rahat bir kombin oluşturmak istedim 





Tight: Penti
Hat: H&M
Scarf: Hand-made
Coat: Nike
Boat: Markapark

Little Red Bag / Thursday

Bu sene çantalara takılan pofidik anahtarlıklar favorim. Hemen ben de aldım tabiki. Küçük bujiterilerden uygun fiyatlara alabilirsiniz. Pek çok çantayla uyum sağlıyolar ve görüntüyü bi tık daha sevimli hale getiriyorlar.



Saçlarımı ısı kullanmadan Toni& Guy deniz suyu spreyiyle bu hale getirdim. Bunun ilgili yakında bi yazı yazmayı düşünüyorum :)




Grey Sweater: Carrefour
Jeans: Zara
Boat: İnci

Snowball Fight / Friday

Bu sene koyu yeşil parkalar favorim. Özellikle kürklü şapkalı olanları..
Bu parkayı annemin anannesinden kalma vintage bi atkıyla kombinlemek istedim :)






Coat: Lcw
Boat: Caterpillar
Tight: Penti


Go Around and Ski / Sunday

Her pazar bizim geleneksel aile gezme günümüz. Mutlaka bi yerlere gidip gezdiğimiz bir gün. Kar sebebiyle Kartalkaya'ya giderek karın tadını çıkartmak istedik :)



Kombinin ayrıntılarına Buradan bakabilirsiniz. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere... 


Bana ulaşın:
Gmail: Selinolcay95@gmail.com
instagram: selinolcay
snapchat:selinolcay













6 yorum :

  1. Merhabalaaar ! *.* Böyle Lookbooklar ilgimi çekmeye başladı bu yüzden takibe aldım :) Güzel kombinleriniz var :) Bana da beklerim pek modayla alakalı olmayan bir blogum da olsa :)) İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler ☺️ Hemen geliyorum blogunaa

      Sil
  2. Çok güzel olmuşsun benim tarzım hepsi ilk giydiğin cekete bayıldım bu arada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Monta bayildiim. Takipteyiim!
    Banada beklerim :)
    Elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim!
      Hemen geliyorum :)

      Sil