21 Ocak 2016 Perşembe

Siyah Noktalara Veda | Rituel de Beaute Burun Bantlari



Herkese merhaba. Bu yazımda sizi mucizevi bir burun bandıyla tanıştırmak istiyorum. Mucizevi çünkü hem çok ucuz hem Bim'de satılıyor hem de siyah noktalardan kurtulmayı sağlıyor daha ne olsun..




Şu zamana kadar bir çok burun bandı veya peeling denedim siyah noktalarımdan kurtulmak için. Ama hiç birinden tam anlamıyla başarılı sonuç görmedim. Sivilce kremiyle siyah noktalarımdan kurtulmuştum fakat o da yüzümü özellikle burun çevremi çok fazla kurutup soyuyordu. ( kremle ilgili yazıya buradan bakabilirsiniz.)

Duştan sonra yumaşamış burun çevreme yapıştıyorum bekletiyorum tamamen kuruyana kadar bu da yaklaşık 15 dk sürüyor. 


Sonunda bir arkadaşımın tavsiyesiyle Bim'den bu burun bandını aldım sonuç gerçekten çok başarılı. %90'a kadar siyah noktalarımdan kurtuldum. Bim diyip geçmemek gerek demek ki :)

Siyah noktalarla probleminiz varsa bu ürünü şiddetle tavsiye ederim. 4-5 tl gibi komik bi fiyata ulaşabilirsiniz. 

Bir sonraki yazıda görüşürüz...



9 yorum :

  1. Bende kullandım bu yıl bayağı arkadaşlarım ısrarla bayılıp deli gibi fayda görmelerine rağmen bende buda işe yaramadı ama denemekten hala vazgeçmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :( ise yarayanlardan biri de benim demek ki. Bekletme surenizle alakali olabilir :)

      Sil
  2. En iyisini henüz bulamayanlardanim:( biodermanin peelingini kullandım ve tavsiye ederim bu urunu hanimlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dermatologa gittigimde bana Isotrexin jelini tavsiye etmisti. Cok dertliyseniz bu durumdan bi gitmenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Ben bu siyah nokta bantlarından hiç memnun kalmadım şu güne kadar sadece yüzydeki siyah noktaları temizliyor. Ama bunu da denemek istiyorum. Yazı için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hic sevmiyodum en iyisi bu aralarinda tavsiye ederiim :)

      Sil
  4. Ay Selom hemen koşup alıcam 🙈 Öptüm kocaman 💓

    YanıtlaSil
  5. merhabaa, hoşgeldiniz hemen geliyorum blogunuza :)

    YanıtlaSil