14 Temmuz 2016 Perşembe

Himalaya Urunleri | Yuz Yikama Jeli, Neem Scrub, Temizleme Kopugu

Herkese merhabalar...

Himalaya ürünlerini Gratis'e ilk geldiğinden beri aşırı merak ediyordum. Yaklaşık bir kaç ay önce Gratis bu ürünlerini gönderdi ve ben de deneme şansını yakaladım.

Ürünler ilk başta açıkcası uygun fiyatlarıyla ilgili çekmişti. Zamanla instagramda bloggerların olumlu yorumlarını okudukça ben de kullanmaya başladım..

Ürünleri bir süre deneyip yorumlayacağımı söylemiştim. Artık yeterince denediğimi düşünüp yazmaya karar verdim


Ürünlerden en beğendiğim Arındırıcı Neem Yüz Yıkama Jeli oldu. Konjac süngerimle mükemmel bir ikili oluşturdular. Normal ve yağlı ciltlere göre oldukları için açıkcası denerken biraz çekindim, cildim kuru ve karma olduğu için. Fakat öyle aşırı bir kuruluk yapmadı hatta yaz aylarında T bölgemde oluşan yağlılık için iyi bile geldi. 

Ürünün içeriği gayet temiz. Paraben, SLS/SLES, Fitalat içermediğini söylüyor. (Fitalat hakkında hiç bir bilgim yok bilen varsa yazarsa sevinirim.)  

Hiç rahatsız edici bir kokusu yok hatta ben beğendim baya. Temiz, ferah bir kokusu var.

Cildimde hiç bir yan etkisi olmadı. Sivilce, alerji vs..

Yağlı veya normal ciltliyseniz mutlaka şans vermeniz gereken bir ürün. Eğer benim gibi bir cilde sahipseniz güzel bir alternatif olabilir. 




Peelinglerle genel olarak anlaşamayan hassas bir cildim var. Bunda da aynı sorunla karşılaştım. Tanecikleri bana fazla büyük geldi ve cildimi kuruttu biraz. ilk kullanmada bu etkileri yaşadım. Sonraasında da bir daha denemeye korktum açıkcası. 

Ben de Neem Scrub'ı vücut peelingi olarak kullanıyorum ve aşırı memnun kaldım böylece. Tanecikleri yüzde biraz büyük kaçsa da vücut için harika. Özellikle bacaklarımda çok severek kullanıyorum.


İçlerinde en az kullandığım ürün bu Yüz Yıkama Köpüğü oldu. Makyajımı bir suyla temizledikten sonra Yüz Yıkama Jeli ve Konjac Sünger eşliğinde yıkıyorum genellikle. Fakat ona üşendiğimde makyajımı bu yüz yıkama jeliyle yıkıyorum.

Diğer ürünlerde olduğu gibi bu ürünün kokusu da aynı ve temizlik kokuyor resmen.

Yüz yıkama köpüklerinden ilkleri Nivea çıkartmıştı sanırım. Onu kullanıp hiç beğenmemiştim. Resmen cildimi kuruttu. Bi kaç arkadaşımda yüzünde tüylenme yaptığından şikayetçiydi ben öyle bir sorunla karşılaşmadım açıkcası çok da kullanmamıştım zaten. Neyse Niveayla ilgili eleştirilerimden sonra Himalaya'ya gelirsek... 

Genel olarak ürünü beğendim. Elimdekiler bittiğinde bir seçenek olarak kullanabilirim fakat yeniden alacağımı pek sanmam çok da gerekliymiş gibi gelmedi bana. Yüz yıkama jeli daha bir tercihim. Ancak yüz yıkama jelinden daha hafif bir yapısı var tabi. 

Bu üründe yağlı ve normal ciltlere göre olmasına rağmen ben de bir kuruluk yapmadı.Ancak ben yüzümü yıkadıktan sonra hemen bir nemlendirici kullanırım. Kuruluk görmememi buna da borçlu olabilirim tabi.




Himalaya ürünleriyle ilgili görüşlerimi özetlemek gerekirse:

Yüz Yıkama Jeli: Gayet severek kullanıyorum. Tekrar alırım.

Neem Scrub: Peeling taneleri fazla bütyük olduğu için vücudumda kullanıyorum ve vücutta oldukça başarılı. Tekrar alabilirim.

Yüz Temizleme Jeli: Arada kullandığım bir ürün. Performansı kötü değil fakat yüz yıkama jellerinden de pek bir farkı yok. Tekrar alacağımı sanmam. 

Benim görüşlerim bu şekildeydi. 

Tekrar görüşmek üzere. Hoşçakalın...

1 yorum :

  1. bende yağli cilde sahibim . İlk fırsatta almaya çalışacağım. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim yeni açtığım bir bloğum var sevgiler. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil