5 Eylül 2016 Pazartesi

Isana Farbglanz Blond Shampoo | Isana Parlaklik Veren Sampuan

Herkese uzuun bir aradan sonra yeniden merhabalar...

Buraya hep bir bahaneyle başlamaktan yorulmuş olsam da bunu yapmak zorundayım :( bu yaz paramı ürünlerden çok gezmeye yatırdım diyebilirim. Bu sebeple yeni ürünlerle tanışma fırsatım pek olmadı eski ürünlerim hakkında da yazmak pek istemedim açıkcası. Kullandığım ürünler genellikle uygun fiyatlı olduğundan ve çoğu kişi haklarında konuştuğundan bir de ben yazmak istemedim. Hakkında daha az konuşulmuş, merak edilen ürünler hakkında yazmaya çalışıyorum genelde blogumda. Bu kısmı fazla uzatmadan (uzattı) ürünü anlatmaya geçiyim. 

Bu şampuanı yaklaşık bir aydır deniyorum %75ini bitirdim diyebilirim bu yüzden yorum yapabilmeye hazırım.

Rossmanndaki Isana şampuanları görünce çıldırdım resmen. Çok çeşit var ve ürünlerin ambalajları insanı kendine çekiyor. 


Her saç tipine uygun çeşit vardı. Ben de saça parlaklık veren hafif rengini açmayı vaat eden Farbglanz Blond şampuanı aldım. 





Aslında şampuan doğal veya boyalı sarı saçlar için olsa da ben çok merak ettim. Sonuç ya çok kötü olacaktı ya da çok iyi. Neyse ki korktuğum gibi bir sonuç almadım.

Tabiki şampuanın üstündeki almanca yazılardan asla bir şey anlamayarak arkasındaki çevirilerden yola çıktım. Bazen çevirilerden hata olabiliyor yalnız onu da belirtmem gerek :(

İçerisinde UV filtre ve renk pigmentleri barındırıyormuş. Düzenli kullanım sayesinde saçlara yeni bir ışıltı ve parlaklık kazandırdığını söylüyor. Benim saçlarımın parlaklık sıkıntısı olmadığın için malesef bununla ilgili yorum yapamıcam ama öyle vaaov bir parlaklık vereceğini de sanmam. 
E vitamini, ay çekirdeği,papatya özleri, pantenol saçlaerın daha kolay taranmasını sağladığını söylüyor. Papatya özleri sayesinde benim saçımda bir renk açılması oldu açıkcası ama çook az ve doğal bir açılma oldu bu ve beni çok mutlu etti. Sheer Blonde kullananların saçları baya açılsa da zamanla diplerinden gelen saçlar doğal açılmışlığından ziyade daha açıcıyla açılmış bir görüntü veriyor ki ben ondan hiç hoşlanmıyorum. 
Bu güneşten yavaş yavaş açılmış bir görüntü verdi dediğim gibi çok da doğal oldu. Ayrıca saç rengi açıcı ürünler saçları genel olarak yıpratırken ben bunda öyle bir sorun yaşamadım aksine yumuşattı.

Fakat saçlarımda dökülme biraz arttı bu üründen midir başka bir şampuanımdan mıdır bilinmez ama bu durum beni korkuttu bu yüzden diplere fazla getirmeden kullanıyorum.

Ben nasıl kullanıyorum?

Diplere fazla getirmeden sürüyorum ve bir süre saçımda bekletiyorum. Zaten ürünün arkasında da bir süre etki etmesini bekletin ve ardından durulayın diyor. Ben de buna inanarak biraz bekletiyorum renk açma özelliği artar umuduyla.

Her yıkama 1 veya 2 kere uyguluyorum. Sadece bununla yıkamıyorum başka şampuanlarda kullanıyorum.

Kokusu bence çok güzel ve hafif.




Isana markası sadece Rossmannlarda satılıyor. 

Fiyatından tam emin olamamakla birlikle en fazla 12 tl olması gerek ben indirimden 9 tlye aldığımı hatırlıyorum.

Ürünü tekrar alırım ben çok sevdim. Fakat sadece yaz aylarında almayı düşünüyorum sürekli rengi açılır falan pek iyi bi durum olmaz. 

Son olarak sunu da belirtiyim sacinizin renginin daha cok acilmasini isterseniz bunu vaat eden bir sampuan daha vardi ona da bakabilirsiniz 

sanırım söyleyeceklerim bu kadar. merak ettiklerinizi yorum olarak yazabilirsiniz veya instagramdan (selinblog) sorabilirsiniz.

Çok öptüm, hoşçakalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder