12 Ağustos 2017 Cumartesi

Tekli Farlarım | Essence, Flormar, Pastel Maybelline


Selamlaar! 
Tum urunleri bir arada inceledigim bir seriye baslamak istiyorum. Elimde en az bulunan makyaj malzemesi olan tekli farlarla basliyim dedim. Palet almayi daha cok tercih eden biriyim, palet daha kullanisli hem daha cok hem de daha ekonomik geliyo bunlari tek tek hesaplandigimizda.  
Neyse simdi bunlarla basliyim. 







Flormar Perfect Match Duo Eyeshadow: saniyorum ki bu Flormarin bir koleksiyonun urunu. Tekli far degil ama palet de degil sonucta ben de buraya koymak istedim. Uzun zamandir istedigim  bir urundu indirime girmesini bekliyodum. Flormarin koleksiyon urunleri indirime girdi mi tam giriyor. (Yanlis hatirlamiyorsam) 15₺'den 5₺'ye indi. Pigmentasyonu cok iyi, fiyatina gore cok cok iyi. Flormarin tekli farlarinin genel olarak pigmentleri oldukca basarili zaten. Kaliciklari ise gayet iyi. 
Ben siddetle oneririm. 



Maybelline Color Tattoo Pink Gold/ On and On Bronze: bir zamanlar resmen asiktim bu farlara. Ozellikle on and on bronze elimden dusmuyodu ve her goren cok begenip ne oldugunu soruyodu. Taa ki ben kullanmayi birakana kadar... 2-3 ay ikisine de hic el surmedim pabuclari dama atildi biraz. Bunun sonucu yapilari degisti bozuldu resmen. Surmeyi denedigimde asla beceremedim topakladi vs. altina bir baz, pudra vs ile surdugumuzde bu durum daha azalsa da eskiden direk surdugumde harika bir goruntu elde ediyordum. Indirimsiz fiyatlari 20₺'ye yakin indirimde alinabilir. Eger ki hep kullanirim bir farim olsun tam olsun diyorsaniz tam size gore. Koleksiyonda kalsin diye alacaksaniz bi sure sonra sizi husrana ugratir. 
He sunu da soyliyim. Ben sicak suyun icine koydum bi sure beklettim. O zaman biraz yumusayip daha kolay surulduler. Eski hallerine biraz yaklastilar. 
Bunlarin bir de mat versiyonlari var. ten rengi olan asiri gundemdeydi zaten ama onlarin da yapilari bunlarla ayni kurumaya meyilliler. 
Kaliciliklarina gelince gayet basarililar. 





Pastel Nude serisi: beni husrana ugratanlarin basinda gelirler. Pigmentasyonlari bekledigimden az rujlarindaki basariyi farlarinda pek goremedim. Kat kat uygulandiginda sonuc alabiliyorsunuz. Ama seride cok guzel renkler var o yuzden dayanamayio her seferinde aliyorum. 
Kaliciligi orta. 
 Indirimde 7₺'ye almistim ikisini de. Alinabilir ama ayni fiyata daha basarililarini bulabilirsiniz. 





 
Essence tekli farlar: renklerini su an hatirlayamiyorum :( usttekini yilllaaar once almistim belki kontur amacli kullanirim diye (ne alakaysa) tabiki olmadi. Fakat belki kaslar guzel doldurulabilir. 
Alttakini ise Gorkito onermisti. Aydinlatici niyetine. Aslinda fiyat olarak guzel bir alternatif olabilir. 
Pigmentasyon olarak cok bir sey beklememek gerekir zira essencein urunlerinin pigmentasyonu cok yuksek degil. Yeni baslayanlar veya rengini begenenler icin belki alinabilecek bir urun.
Kaliciliklari ise orta. 
 Fiyati 6₺. 




Wet'n Wild brulee: bir zamanlar oldukca meeshuuur olan bir tekli fardir. Goz kapaklarinin damarli goruntusunu alip daha temiz bir goruntu elde etmemizi sagliyor. Zor durumlarda gozaltlarimi sabitlemek amacli kullanmisligim vardir. Kaliciligi oldukca iyi fakat tozutuyor.  Almayanlar kaldiysa alsinlar derim. Indirimde 4₺ bulabilirsiniz. 

Simdilik bu kadar. Gorusmek uzere... 







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder