12 Şubat 2019 Salı

BOTANICALS FRESH CARE Kisnisli Sampuan ve Serumu

Herkese merhabalar! Uzuun zamandir yeni urun demedigim ve acikcasi ihmalkarligim yuzunden buralarla ilgilenemiyorum :( fakat yeni ve begendigim bir urun karsima cikinca sizinle de paylasmak istedim.


Botanicals markasını çook merak ediyodum açıkcası fakat fiyat-performans olarak değer mi pek emin olamıyordum açıkcası.Markanın kişniş, lavanta, sardunya, aspir ve kamelina çeşitleri var. Kişnişli olan elime geçince deneme fırsatını yakaladım ve tek kelimeyle söylemek gerekirse bayıldım. 

Botanicals markasına uzuun zamandır ilgim olduğunu söyleyebilirim. İçeriğinin doğal olması, zararlı maddeler içermemesi bunun en başta gelen sebebi.


Öncellikle markanın birçok çeşiti var, saç tipinize uygun olanı almanız çok önemli. Birbirinden farklı vaatleri var (boyalı saçlar için, kuru saçlar için, zayıf saçlar için vs.) bunları iyice inceleyip almak gerek ki sonuç daha başarılı olsun. 

Ben kişnişli olan şampuan ve serumu kullanıyorum. Güç kaynağı olarak geçiyor, kökten uca onarmayı ve dökülmelere karşı korumayı vaat ediyor. 
Bendeki etkileri:
*Saçlarıma ilk kullanımda bile oldukça fazla bir yumuşaklık verdi.
*Parlaklığını arttırdı. 
*Besledi.

yağlı bir saç yapısına sahip olduğum için çoğu şampuanı denerken en korkuğum şey yağlandırmasını artırması oluyor. Fakat bunda herhangi bir yağlanma sorunu yaşamadım. Normalde nasılsa yine aynı şekilde yağlandı yani. 

Tek şampuanı değil yanında takviye bir ürün daha kullanmak çok önemli. Ek olarak maske, sprey, bakım kremi ve serum var. Ben serumdan da çok memnun kaldım. Şampuana ek takviye sağlayarak etkisini daha da artırıyor. 

Sonuç olarak: favorilerime yeni ürünler eklediğimi söyleyebilirim ve şiddetle tavsiye ederim.


Instagram:@selinblog
Mail: selinolcay95@gmail.com


4 yorum :