23 Ekim 2015 Cuma

Pastel Moonlight Highlighter

Herkese merhabalar. Blog ismimden anlaşıldığı gibi adım Selin :) aslında yaratıcı bir kullanıcı adı düşündüm fakat bulamadığım için buna karar verdim. İlk yazım olduğundan dolayı heyecanlıyım ve yazacaklarımı unutabilirim şimdiden özür dilerim.


 Pastel markası ojeleriyle girdi hayatımıza onları severek kullanıyorken çıkardığı kozmetik ürünleri de gönlümü fethetti
  ilk yazımda Pastel moonlight highlighter bahsetmeyi tercih ettim. Hazır  Watsonslarda indirim (2 telecik) var iken.
.
Ürünün böyle ojeye benzeyen sevimli bir ambalajı var. Somonumsu, inci tonlarında bir renge sahip. Bence oldukça kullanışlı hem ambalajı olarak hem de yapı olarak. Bildiğimiz üzere likit ürünler toz ürünlere oranla daha kalıcı hem de sür çık bir ürün; fırçaya, süngere vs. ihtiyaç duyulmuyor.

Açıkcası ürünün fırçası bana baya bi sert geldi tester ürününki böyle değildi benimkinde mi sorun var bilemiyorum :( o yüzden elime swatchlarken biraz zorlandım.
İçinde hafif parıltılar var ama kesinlikle göze çok batmıyor sim gibi ki ben simli ürünleri hiç sevmem.

Ürünü hafif dağıttığımda böyle bir görüntü oluşuyor. Benefit high beam'a kesinlikle muadil bence. Hem de onun 10 kat ucuzu:) 

Tamamen dağıttımda böyle bir görüntü oluşuyor. 
bu ürünü göz pınarlarımda, dudak üstünde, burun ucunda ve tabiki elmacık kemiğimin üstünde gece makyajlarımda kullanıcam. Şimdiden favorilerim arasına girdi bile ☺️
Fiyatına gelirsek 12 ₺ fakat Watsonsta bu aya özel 10 ₺ bulabilirsiniz 💁🏼



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder