27 Ekim 2015 Salı

Sonbahar Favorilerim: Makyaj, Aksesuar vs.

Herkese bi sonbahar gününden merhaba. Sonbaharın son ayına girerken ben de sonbahar favorilerimi paylaşmak istedim. Bu sıralar sık sık kullandıklarım bunlar. Baştan söylemeliyim ki bu bir favoriler çalışması olduğu için hepsinde "çok seviyorum, bayılıyorum" içerikleri bol bol yer alacak ☺️ En baştan başlıyım. 
Çanta: vintage. Annemin taaa benim yaşlarımdayken kullandığı çantaymış 👝
Yves Rocher Monoi de Tahiti: allam bu kadar güzel bir koku olamaz, inanılmaz rahatlatıcı huzur verici bi koku. Çok amaçlı kuru yağ bu. Hem saç hem vücut için kullanılıyor. (Ürünü incelememi isterseniz yorum bırakırsanız seviniriim☺️)
Zara Femme Parfüm: tam bir sonbahar-kış yada gece çıkarken sık kokusu. 30₺ 

Flormar Full Color serisiyle adeta aşk yaşıyorum hem fırçaları hem yapıları çok hoşuma gitti. 
Şu sıralar en sevdiğim rengi ise FC10 Penthouse. 
Diğeri ise FC07 Pebbles on the Beach güzel bi bej-gei tonu. 

Bu Flormar ojem ise 451 haki yeşil mi deniyo buna bilemiyorum ama çok başarılı bir renk olduğu kesin 👍🏻
Ruj: Golden Rose 16 numara: önceki yazımda incelemiştim ☺️
Saat ise Aliexpressten aldım. En fazla 5₺ falan gelmiştir çok karlı bi alışveriş değil mi😁 
Sizin sonbahar favorileriniz neler? 

Email: selinolcay95@gmail.com
Snap: selinolcay
Instagram: selinolcay

2 yorum :

  1. Zara Femme kadar Zara Nuit de çok hoş bir parfüm denemelisin mutlaka 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu fark etmemistim gittigimde mutlaka bakicam tesekkurler ☺️

      Sil