24 Aralık 2015 Perşembe

Aralik Ayi Alisverisim | Kozmetik, Giyim, Yilbasi Indirimi vs.

Herkese merhabalar. Aralik ayi diyince aklima hemen yeni yil, indirimler ve yilbasi icin yapilan guzel seyler geliyor. 

Bu ay genellikle giyim alisverisi yaptim. Ben yurtta kaliyorum ve bir cok makyaj malzemem calindigi icin malesef ki hic bi sey alasim gelmiyor. Ek olarak giyim magazalarinda cok indirim var ozellikle Mango ve Kotona bakin derim. 


Oncellikle bu kazagi aldim. Bi cok youtuberin uzerinde gordugum gibi magaza gorur gormez bayildim. Desenleri ve renkleriyle tam bir yilbasi kiyafeti ❤️

H&M   20 ₺ 


 Bi cilt urunuyle devam etmem gerekirse bu nemlendiriciyi aldim. Simdilik memnunum. Guzel bi nem veriyor gunluk kullanim icin uygun bi urun. Surdukten sonra ciltte ferahlama hissi olusuyor. 
Uygun fiyatli nemlendirici arayanlara duyrulur. 

15₺ (su an indirimde 7.5₺ bulabilirsiniz)


Maviden 2 tane pantolon aldim. 
Biri siyah ama eskitilmis gibi. Yuksek bel. 160₺
Digeri ise gri o da diz kisimlarina dogru hafif beyazlatilmis. 140₺


Mangodan bu kupeleri aldim. Cok tatli detaylari var baya hosuma gitti. 
30₺ 

 
Bu siralar hic ustumden cikartamadigim kase montla devam etmek istiyorum. Son zamanlarda cok moda biliyosunuz ki nerdeyse her magazada her cesiti var. ben orta uzunlukta ve gri ariyordum. Mangoda da cok begendiklerim oldu fakat beden sıkıntısı çektim. Sonunda Kotonda buldum ❤️
130₺ (indirimde 100₺)

 
Koskoca Watsons yilbasi indirimden sadece Maybelline color tattoo 65 pink gold rengini aldim. Bu farlarin uretimden kalkacagina dair rivayetler var ben de her rengini almak istiyorum acikcasi. Yapi ve pigment olarak cok basarili ve kalicilar. 

Suruldugunde oyle tamamen pembe bi goruntu olusturmuyor, dogal ve isiltili gorunuyor. 


11₺ olmasi lazim indirimde. 

 
Fotografini cekmeyi pek basaramadigin bu kazagi gosteriyim. Tuylu bi yapisi var hafif bogazli kollari dirsekte bitiyor. Frog diye bi magazadan almistim. 40₺ 


Koton
dan bu ayakkabilari aldim. Ben rengine ve desenine bayildim. Bir suru cesiti vardi ayrica bakmanizi tavsiye ederim fiyatlari da asiri uygun. Indirimde 30₺ 


Sonunda alabildigim bi urune geldik: Toni&guy casual sea salt spray. Bu urunun ne kadar methini duysam da parama kiyamiyodum ve guzel sonuclar elde edecegimi dusunmuyodum duz saclarimda. Ama simdilik bi kac kere dememis olsam da cok begendigimi soyleyebilirim.

40₺ indirimden 24₺ aldim. 


Ardindan Zaradan bu parfum setini aldim. Gorunuslerine bayildim acikcasi. Ozellikle Black olani tam benlik. 

40₺



Son zamanlarda ustumden cikartamadigim bi baska urun bu gri bogazli kazak. Pek bi ozelligi yok Basic bi parca ama cok sevdim. Ozellikle fiyati 10₺ olunca insani kendine cekiyor. Yakininizda buyuk bir Carrefour varsa kosun bakin derim ben. 

Gratis indirimden bi sey alamadim malesef. Sanki aradigim her sey somurulmus gibiydi :( 
 
Migrostan aldiklarima gelecek olursak: 


Neutrogenanin esneklik saglayan vucut losyonunu aldim. Bu urunu sevgili Melodielbirlilerin bi snapinde gormustum ve ovdugu bir urundu ben de bi sans vermek istedim. 


10₺ indirimde. 


Son olarak loreal in skin perfection nemlendiricisini aldim. Bunu onceden severek kullaniyodum ve cildimi yumusatarak gozenekleri azatan bi urundu. Indirimdeyken yeniden kullanmak istedim. Kullandiktan sonra ayrintili yazisini yazmayi dusunuyorum ☺️
15₺ 


Benim aralik ayi alisverisim bu kadar. 
Siz neler aldiniz, neler onerirsiniz?

Ayrica bordo-kirmizi ruj ariyorum guzel tavsiyeleriniz varsa asagiya yazarsaniz sevinirim ☺️



6 yorum :

  1. Güle güle kullan tatlım hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Sende çok güzel şeyler almışsın canım, dolu dolu olmuş alışverişin :) Koton indirimi çok iyiydi, kendimi tuttum tuttum bir tane hırka aldım bende, bayram alışverişi gibi çok kalabalıktı daha dün bile :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ☺️ Evet ya genelde kalabalik oluyor erken saatlerde yapmaya calisiyorum alisverisi. Artik kendimi yilbasi sonrasi indirime saklamayi planliyorum

      Sil
  3. Selin, my pick goes to the colourful sweater! Wonderful round-up! Happy 2016, babe! xoxo

    YanıtlaSil