11 Aralık 2015 Cuma

Elseve Mucizevi Yag Besleyici Sampuan


Herkese merhabalar. Bugün son zamanlarda gerek reklamlarda gerek marketlerde sıkça gördüğüm Elseve mucizevi yağ besleyici şampuan dan bahsetmek istiyorum. Serinin saç yağını çok sevdiğim için şampuanına da bir şans vermek istedim. 


Öncellikle şunu belirtmeliyim yağla aynı kokuyor ki bu da çok güzel bir koku, yağın kokusunun kalıcı olmasını çok istiyordum bu şampuan bu istediğimi gerçekleştirdi. 
Aslında sırf kokusu için kullanıyorum diyebilirim. 



Saçları kuru veya normal olanlara tavsiye ediyorum. Benim saçlarım yağlı olduğu için haftada bir kullanıyorum. Daha fazla kullanımda saçlarınızı yağlandırabilir.

Ürünün vaatlerine gelecek olursak 
Kökte uca besleme konusunun yalan olduğunu bilsekte saçlarımı yıkarken bile  yumuşaklık verdiğini hissediyorum. 

Eğer saçınız benim gibi yağlıysa son yıkamada diplere fazla getirmeden uygulamanızı tavsiye ederim, güzel bi yumuşaklık ve koku veriyor. 



İki ürün birlikte güzel sonuçlar ortaya çıkartıyor gerçekten.
 Saçlarınız kuru ve matsa tavsiye ederim.
 Yağlı saçlara da haftada bir uygulamasını öneririm ☺️

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder