6 Mart 2016 Pazar

Şubat Favorilerim | Makyaj, Cilt Bakımı, Müzik


Herkese merhabalar...

Şubat ayında çok fazla ürün denedim ve denediklerimin çoğunu çok sevdim. Aslında tam şubat favorilerim diyemem bunlara mart ayının başlarında indirim sayesinde aldığım ve sevdiğim ürünleri de eklemek istedim. 


Hemen başlamak istiyorum ☺️


Flormar Kamuflaj Palet: Bu paletten daha önceki yazımda uzuun bir şekilde bahsetmiştim zaten fakat kısaca özetlemem gerekirse çok sevdim. 

Somon ve ten rengi vazgeçilmezlerim. Gözaltlarıma uyguluyorum, morlukları fazla oranda azaltıyor fakat her gün art arda uygulamaktan kaçınıyorum gözaltlarımı az da olsa kurutuyor. 

Kızarıkları fazla olanlar varsa da tavsiye edebileceğim bir ürün, yeşil vazgeçilmezleri olabilir. 


Pure Beauty BB Cream: bu bb kremi almamak için uzun süre direndim çünkü fazlasıyla bahsedildi çok reklamı yapılan ürünler sinirimi bozuyor açıkçası. Fakat güvendiğim pek çok blogger tarafından da övülüp en iyisi gösterilince almam gerek dedim ve bu kadınlar günü indirimde aldım hemen. İyi ki almışım. Işıl ışıl bir görüntü sağlıyor, kapatıcılığı hiç fena değil, çok da güzel kokuyor daha ne olsun. Favori bb kremim artık bu. 

Tek sorunu içinin %50si boş resmen. Ağzında koruma bandı olmasa kullanılmış sanacaktım. 


Yves Rocher Işıltılı Mozaik Pudra: ışıltı ve aydınlık bir görüntü için çook uygun bir pudra. 

Kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az fakat verdiği görüntü çok başarılı. 

Bakmanızı tavsiye ederim. 


Golden Rose Likit Mat Ruj: aay bu likit mat rujlardan çok çektim. Nereye baksam bulamıyorum özellikle Pastel Markasınınkileri. Onlardan umudu keserek golden rose unkileri aramaya başladım. Bi kaç golden rose gezdikten sonra buldum. Belirtmeliyim ki 10 numarayı bulmak zor. Ben alırken de sonuncuyu kapan oldum. 

Soldaki 10, sağdaki 11 numara. 

Bu rujları inceledğim ayrı bir yazı yarın yayınlıcam ☺️


Emily Dudak Kalemi: Emily'nin dudak kalemleri favorim. Hem yapılarıyla hem fiyatlarıyla gözdeler. 

Ama ben 204 numaralı renge ayrı bi bayılıyorum. Her renk ruja da mı uyar bir kalem ya. Nude rujların altına sürüyorum oluyor, koyu tonlara sürüyorum oluyor, golden rose likit 10 numaraya bile oldu daha ne olsun. Şubat değil bütün bir yılımın favorisi kendisi. 

Bu arada Emily markası kalitesiz gibi gelebilir ben de ön yargılıydı  açıkcası. O marka nedir be diye karşılıyor olsam da öğrendim ki golden rose un bir alt markasıymış ya da onun markası işte, golden rose a ait yanı 😊


Nivea Men After Shave Balsam: ya yine almak için uzun süreler direndiğim fakat yenik düştüğüm bir ürün daha :( 

Bu ürün bir makyaj bazı olarak kullanılıyor bildiğiniz üzere fakat makyaj bazının sadece uzun süre yüzde durma özelliğini sağlıyor öyle gözenekleri kapatıcıvs gibi özellikler sağlamıyor tabiki. Ama makyajı inanılmaz tutuyor onu da söylemem gerek. Sabah sürdüğüm bb krem akşam sildiğimde fazlasıyla pamukta göründü. Balsamı göz kapaklarımda da denedim farımı da fazlasıyla tuttuğunu gözlemledim. Makyajının kalıcılığından şikayetçi olanlar, tüm gün dışarda kalanlar için fazlasıyla tavsiye edilir. 

Kıllanma sorunu yüzünden korkanlar almayanlar var. Ben almadan önce biraz araştırdım. Kıllanma yapıyor diyenlerin sayısı az oldukça. Bende de öyle bir etki yaratmadı açıkcası. 


Caudalie Moisturizing Cream-Mask: bu ürünle de ilgili ayrı bir inceleme yazısı yazacağım fakat favorilerimde yer vermek istedim çünkü favorim oldu. Mükemmel bir nem veriyor göz çevremde kullanıyorum ben genellikle. Nemini iki gün koruyor 👍🏻☺️



Bioderma Sensibio H2O micelle solution: fazla söze gerek yok artık en sevdiğim makyaj temizleme suyum. Göz makyajımı bile fazlasıyla rahat bununla çıkartabiliyorum. Yapış yapış, yıkanması gereken bir his yaratmıyor. 



La Roche Posay Effaclar Duo + : hakkında hiç kötü yorum duymadığım, yağlı ciltlilerin koşarak alması gereken bir ürün hatta effaclar duo serisini almaları gerek. 

Sivilce, sivilce izleri, lekeleri geçirmeyi vaat eden bir krem. Sabah akşam kullanılması gerekiyormuş fakat ben kuru ciltli olduğum için akşamları kullanıyorum. Neden kullanıyorum kuru ciltli olmama rağmen? Çünkü yüzümde küçük küçük yağ bezeleri, minik kızarıklıklar var onlaeı yok etmesi için bu ürüne başladım. Şimdilik sonuç olumlu kullanıkça ürünü ayrı bir yazıda yorumlıcam ☺️



Golden rose matte velvet oje: 110 numarası bendeki. En son golden rose da bu ürünü aradığımda yoktu bulursanız mutlaka alın derim. Simli ama mat 

Müzik favorilerime geçecek olursak:







Umarım yazımı beğenirsiniz 

Hoşçakalın :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder