18 Mart 2016 Cuma

Saclarimi Nasil Sekillendiriyorum? | Doğal Dalgalar | Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray



Herkese selamlar...

yine uzun süredir ortalıkta yoktum yazasım gelmiyordu, instagramda biraz daha aktiftim fakat burası biraz daha profesyonel bir ortam daha düşünerek yazmam gerekiyor.

Neyse bugün saçlarıma nasıl doğal dalgalar yaptığımdan bahsedeceğim.

Benim saçlarım düz, pırasa saç olacak kadar düz olmasa bile düz yani ama şekil vermesi zor olan saçlardan değil ve bi şey yaptığımda kalıcılıkta sorun yaşamıyorum fakat saçlarımı ellediğimde hemen yağlanıyor, yıkamak zorunda kalıyorum :(

Saçları her gün yıkamanın çok sağlıksız olduğunu duydum ve kendi saçımda bunu gözlemledim her gün yıkadığım zaman saçlarım daha çabuk yağlanıyor ve o doğal yumuşaklığını kaybediyor. Ben de 2 günde 1 yıkamayı alıştırdım saçıma aslında saçınızı nasıl alıştırırsanız öyle gidiyor.



Elidor hacimlendirici sprey: bu spreyi bir umut almıştım belki işe yara diye fakat tabiki yaramadı. Elidorun neyini alsam sevmiyorum. Sadece güzel kokup saçların daha rahat taranmasını sağlıyorlar onun dışında üzerinde vaat ettiklerini ben de hiç gerçekleştırmiyorlar. Şampuanlarında da aynı durum geçerli. Kokuları hariç hiç birini sevmiyorum.


Toni&Guy Casual Sea Salt Texturising Spray: Gelelim yazımızın asıl kahramanına. Bu ürün bir aralar aşırı popülerdi ve o zaman almamak için direnmiştim. Çünkü bir üründen aşırı bahsedildiğinde o üründen soğuyorum ve bazılarının reklam bazılarının da özenti amaçlı övdüklerini düşünüyorum. Ama güvendiğim bloggerlar tabiki var.

Öncellikle şunu söyliyim herkes denizden çıkmış gibi bir efekt beklemesin. Tabiki dalgalandırıyor ama saçınıza da bağlı bir durum bu tabiki. Kıvırcık veya dalgalı saçlarda harika dalgalar oluştururken düz saçlarda hacim ve az da olsa kıvrımlar elde etmenizi gerçekten de sağlıyor.

Nasıl Kullanıyorum?

Herkesin bu ürünü farklı bir kullanım şekli var ben de kendimce bir yöntem geliştirdim.

Fotoğraflarla nasıl yaptığımı anlatmak istedim fakat fazlasıyla başarısızlık oldu :(

öncelikle duştan çıktıktan sonra saçlarımı tarıyorum bu sayede fazla ıslaklığını da almış oluyorum.

Ardından ıslak saçlarıma spreyi eşit miktarda sıkıyorum toplam 5 fıs falan.

Spreyi sıktıktan sonra saçlarımı öne doğru eğiyorum alttan vakumluyorum resmen(anlatamıyordu)

Kuruturken saçlarınızı burarak kurutursanız daha güzel sonuçlar alırsınız. Hatta vakum yapan kurutma makinesi uçları oluyor onlarla daha da iyi olur. 

Ya da hafif kurutuktan sonra da spreyi uygulayabilirsiniz.

Bu işlemleri yaptıktan sonra hafif dalgalanmalar olduğunu gözlemliyorsunuz zaten.

Kuru saçımı  bir ya da iki topuz haline getirip topluyorum. Bi süre sonra açtığımda zaten dalgalar oluşmuş oluyor. 

Şu nokta çok önemli bence: Saçınız ıslakken topuz yapmayın yaparsanız da çok bekletmeyin çünkü toka izi çıkabiliyor veya dalgalar saçma sapan şekiller oluşturabiliyor :(

Anlatması biraz karışık oldu ama yapması çok kolay.
fazla vakit almadan saçlarını ısıya maruz bırakmadan kolayca yapılabilen bir saç 

özetle: yıka, spreyle, kurut :)

Umarım yazımı beğenirsiniz bir sonraki yazımda görüşürüz hoşçakalın...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder