20 Nisan 2016 Çarşamba

Rival de Loop Natural Touch Concealer | Kapatici

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba

Buraya hep bir bahaneyle basladigimin farkindayim fakat sinavlar ve yeni urunlerle tanismama durumum yuzunden blog yazamiyordum ta ki yeni favorilerimden biri olacak gibi gorunen bi kapaticiyi bulana kadar...


Benim goz cevrem yasima gore fazlasiyla mor ve kapatmasi bir o kadar zor. Tamamen tenimle butunlesen gozaltlarim hic bi zaman olmadi ne kadar kapatsam da ki ben de o kadar abartili bir goruntu hic istemedim ama kapatici aldigim zaman yuksek bir kapaticilik da isterim. 

Piyasada fazlasiyla uygun fiyatli urun olsa da cogu kapaticilik ozelliginden ziyade aydinlik bir goruntu elde etmemizi sagliyor. Ki bu durumda benim pek isime yaramiyorum gri gozaltlarina sahip oluyorum. Tabi benim gibi koyu gozaltlarina sahipseniz mutlaka corector yani rengi esitlemenizi saglayarak, notrleyecek bir renge de ihtiyaciniz var turuncu veya somon gibi. 

Dedigim gibi uygun fiyatli fazla urun olsa da cogu da fazlasiyla basarisiz bana gore. True match cogu kisinin favorisi oldugu gibi benim de sevdigim bir urun. Fakat yeni bir urun arayisindaydim ve imdadima sevgili Fashiolala'nin bir videosu yetisti. 100 liraya makyaj cantasi olusturuyor ve favori uygun fiyatli urunlerini gosteriyordu. Bu kapaticidan bahsediyordu ben de vakit kaybetmeden aldim. 



Rival de Loop Natural Touch Concealer 

Oncelikle urunu sevdigimi soylemeliyim. Kapaticiligi digerlerine oranla gayet iyi. Orta kapaticilikta diyebilecegim bir urun. 

Bir kapatici neden bu kadar guzel kokar bilmiyorum ama cidden baya guzel kokuyor ve kokusu uzun sure de kaliyor.


Urunun 3 tonu var ve aslinda 3 de birbirinden alakasiz. 

1 numarayi aldim ben. 2 numarasi baya pembe alt tonluydu onda da aklim kaldi acikcasi. Ve 3 numarasi ise koyu bir renkti baya. 



Urunu bu siralar artist brush ile uyguluyorum. Bu fircayi sevip sevmeme arasinda gidip geliyorum ama bence yagli ciltler daha cok sevebilir fircayi cunku uygularken yuzumu daha da kurutuyor gibi geliyor bana. Fazla ürün emmemesi isin guzel yanı. 



Bu sıralarki göz kombinasyonum bu şekilde. Fazlasıyla mor olan gözaltlarıma bu kadar ürün ancak işe yarıyor. 

Islak süngerle -özellikle kuru ciltliyseniz- pudra uygulamanızı tavsiye ederim daha doğal ve kalıcı bir sonuç elde edebilirsiniz. 

Kapatıcıya dönecek olursak bu marka  sadece Rossmann'larda satılıyor indirimsiz fiyatı ise 8.90. 

Herkese mutlaka almasını tavsiye ederim ☺️
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder