29 Nisan 2016 Cuma

Mutlaka Alınması Gerekenler | In theBalm of Your Hand Incelemesi

Herkese merhabalar! 

Uzun zamandır istediğim ama bir türlü bulamadığım ve artık umudumu kestiğim paletten bahsetmeden önce bi siteden bahsetmek istiyorum.

Gratisin güzelbakkendine isimli blogumsu bir platformu var çoğunuz duymuşsunuzdur. Blog açmaya cesaret etmeden önce ilk orda yazmaya başlamıştım ve güzel gidiyordu. O sitede burdaki gibi takip etme olayı yok herkesin yazısını herkes görebiliyor. Anayasaya gittiğiniz zamanlar en başta en çok okunanlar sonra kronolojik sırayla yazılar görünüyor. Orda yazılarınızın okunması daha kolay anlayacağınız. Neyse siteye eklediğim Golden Rose likit mat rujlarla ilgili yazım baya ilgi görmüş ve en çok okunanlar arasına girmiş. Bu sitenin şöyle de bir güzelliği var eğer yazınız ilk 3e girer ise gratis tarafından puan ödülleri kazanıyorsunuz. Ben de ordan kazandığım puanı bu çok istediğim palete harcadım.

Şimdi palete geçecek olursak;




Bu paleti The Balm yılbaşında özel olarak çıkarttı ve sınırlı üretimdi. Fazlasıyla istediğim bir paletti çünkü içinde tam anlamıyla istedğim her şey var. Fakat tabiki de bulamadım adeta sömürülmüş İstanbul Ankara Samsun bakmadığım şehir kalmamıştı taa ki Nisan ayında beklemediğim bir yer olan Bolu'da bulana kadar.




Ürünün içeriği bu şekilde. 

3 allık, 1 bronzer, 4 far, 1 aydınlatıcı, 1 tane dudak ve yanak için kullanılan kremsi yapıdaki ürünler ve 1 tane de rujdan oluşuyor.






Bahama mama ve mary-lou aydınlatıcıyı fazlasıyla istiyordum ilk indirimde almayı düşünüyordum fakat bu paket imdadıma yetişti.

Allıklardan ise favorim hot mama oldu, nars markasının orgasm allığına muadil gösteriliyor. ışıl ışıl bir yapısı var bence her ten rengine de uygun.

instain allık daha açık tenlilere uygunken cabanaboy esmerler için güzel bir seçenek olabilir.


Gri, altın sarısı, bordo ve koyu yeşilden oluşuyor.


Farlarin renklerine pek bayılmadım, hepsi ışıltılı yapıda. Ama şu baştan 2. shady lady paletinde bulunan altın renkli farı sevdim. Zaten the balm farlarından yapısına diyecek bir şey yok fazlasıyla başarılılar pigmentasyonları falan güzel, biraz tozutuyolar onu da pek takmıyorum açıkcası.





ikisini de dudağımda denedim bir dudak fırçası yardımıyla gayet güzel oldu kalıcılıkları da oldukça iyi özellikle üstteki nudemsu renge bayıldım fakat kırmızı konusunda pek emin değilim ben daha bordo sever biri olduğum için. 

Allık olarak denemedim henüz fazla abartı duracağını düşünüyorum ki palette güzel allıklar varken buna sıra geleceğini sanmam :)

Bence her makyaj severde olması gereken bir ürün içinde her şey var seyahat için yanınızda taşımak için oldukça uygun. Fiyat olarak da gayet uygun bence bir allığın fiyatı 40-45 tl iken bu palet 93 tl.

Bulursanız mutlaka alın derim ben :) 

Hoşçakalın...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder