26 Mayıs 2016 Perşembe

Koleksiyon | Essence urunlerim

Herkese merhabalar... 

Elimde bir markaya ait bulanan tum urunleri toplayip size gostermek istedim hem markalar hakkinda bilgi vermek hem de neler alabilirsiniz diye yardim etmek istedim.

Kısa bir süre önce Gratis yeni bir marka getireceğinin bilgisini verdi. Sleek markası ülkemize geliyormuş fakat bunun sonucu ise (bir rivayete göre) Essence markası ülkemizden çekiliyormuş :( En uygun fiyatlı en sevdiğim markalardan olan Essence gitmeden ürün stoklamam gerek 

Essence markasini cook sevdigimi her zaman bin kere soylemisimdir. Urunleri fiyatlarina gore cok basarili ve indirimde olmasa bile kolaylikla alinabilir. 


Elimde Essence'e ait tum rujlar bu sekilde. Bi kac tane daha vardi fakat yurtta bir hirsizlik faciasi sonucu calindilar :( 

Essence rujlari guzel gorunse de renkler iyi olsa da pigmentasyon ve kaliciliklari cok iyi degil. 


Bu rujlarin ambalajlarini cok seviyorum. Öyle basit basit asla durmuyor ve kullanışlılar. Kalıcıkları dediğim gibi çok iyi değil arada bir tazelemekte fayda var.

(03 Come Naturally)


(05 cool nude)

elimdeki diğer bir dudak ürünü ise bu lip gloss. Aslında ben bu ürünü yanlışlıkla aldım. Mat olanına bayılıyordum üstüne hiç bakmadan bulmanın sevinciyle aldım ki bir baktım bu bir gloss :( 

Ama sevmeme engel değil bu durum tabiki. Yaz günlerinde bayılıyorum. Diğerlerinde olduğu gibi bunun da kalıcılığı orta.



Sanırım mat likit rujlarla ve Essence ile ilk bu ruj sayesinde tanıştım. Yaklaşık 3 yıl önce keşfettiğim ve sürekli yedeklediğim bir rujdu taa ki bir daha bulamayana ve yeni likit mat rujlar çıkana denk...

Bulursanız mutlaka alın derim. Rengi kokusu yapısı harika. Tamamen matlaşmıyor ama ıslak bitişli hiç değil. Satin diyelim :)

Bu mat rujun bir de kırmızı var ona da bakın derim özellikle açık tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm bir renk. Benim elimde de vardı malesef çalındı...


Tabiki Essence'in dudak kalemlerinin meşhurluğunu duymayan yoktur. Meşhurlaşmaları aslında fazlasıyla üzücü bulması bir o kadar zorlaşıyor çünkü :(

Renkleri, yapıları çok güzel rujlarına oranla dahaa kalıcılar ve fiyatlar 3 tl olması gerek. Bulursanız hemen kapın diyeceklerim bir tanesi de bu dudak kalemleridir.



Essence markasının tekli farlarını ben seviyorum. Pigmentasyonları bana göre yeterli direk rengi veren farları çok sevemiyorum acemilikten midir bilinmez ama aşama aşama renk vermek benim için daha iyi oluyor :)

Kalıcılıkları konusuna gelirsek 3-4 saat diyebilirim. 



Sevgili Görkem Karman sayesinde tanınan bu farı da ben de aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve sürmelere doyamıyorum ışıl ışıl, çok güzel bir renk aydınlatıcı olarak da şahane. Arada far olarak kullanıyorum göz kapağımın tam ortasında çok aydınlık bir görüntü veriyor.


(08 apricotta)


bu sıralar bu rengi çok fazla kullanıyorum. Tüm göz kapatığıma sadece bunu sürüyorum. Doğal ama güzel bir görüntü oluşturuyor. 


(malesef gratis çalışanlarının mağduruyum etiketini çıkartırken o kısmı da gitmiş)


Crease bölgesi için harika bir renk. Bazıları kaş doldurmak için de kullanıyor.

(16 triple choc)


Bir gün benim neden allığım yok diye düşünürken hiç sevmediğimi fark ettim. kendime hiç bir tonu yakıştıramıyorum çünkü. Genellikle bronzerları allık gibi kullanıyorum. Bu da kendime hiç yakıştıramadığım renklerden.

Ayrıntılı yazı için buyrun



Essence in popüler ürünlerinden bir diğeri all about matt isimli transparan pudra. Bir ürün ne kadar çok seviliyorsa bulması da bir o kadar zor oluyor. 

Pudra yagli ciltler icin harika bir urun.

Gunluk hayatimda cok fazla pudra tercih eden biri degilim. Hatta renkli pudralari hic kullaniyorum elimde bi kac tane vardi onlari da birilerine verdim. Cunku cildim kuru daha da pul pul gosteriyordu. Ama transparan pudralar sayesinde sevmeye basladim. Rimmel in stay matte inden sonra bir Essence all about matt e sans vermek istedim. 

Gozaltlarima baking yapmak icin cok severek kullaniyorum fakat tabiki kurutuyor onu da goz onune alin. Kullanmadan once nemlendirmek sart 

ayrıntılı yazım için tıklayın


Essence markasının maskaralarını genel olarak çok seviyorum. Hiç biriyle bi sorun yaşamadım fiyat performans olarak oldukça başarılılar.

maskaralarımla ilgili detaylı yazım için buyrun...


Essence markasinin maskaralariyla ilk bu urun sayesinde tanistim. Ben cok severek kullaniyorum hacim verme konusunda zaten fircasindan da anlasildigi uzere oldukca basarili. Fakat zamanla kurumasindan dolayi sanirim topaklanmalar yapmaya basladi. Icine lens solisyonu dokerek bu sorundan kurtulsam da solisyonlar maskaralarin renklerini grilestiriyor bunu da eklemem gerek. Eski simsiyah goruntusunu alamadigim icin cok fazla kullanamiyorum. 

Ama genel olarak hacim konusunda inanilmaz basarili. Tavsiye ederim. 


Enn meshur maskaralarindan I love Extreme. 

İyi yanları:
Çok iyi hacim veriyor 
Kirpikleri yapıştırmıyor 
Uzatıyor. 

Kötü yanları ise:
Kirpiklere dokunulduğunda minik dökülmeler oluyor
İlk sildiğimde bi kaç kirpiğim döküldü sonrasında bu sorunu yaşamadım onu da söylemeliyim. 

ayrıntılı yazı için tıklayınız...


Bu maskarayla ilgili ilginç bir anım var. Youtuberlara, bloglara merakımın başladığı ilk dönemlerde fazlasıyla yanlış ürün aldım. Bu da onlardan bir tanesi... Şöyle ki ben bu ürünü çoğu bloggerda görmüşüm tamam hemen ben de almalıyım gratise gittiğimde beğenilenin hangi renk olduğunu hatırlayamadım..... pembe miydi yeşil miydi diye baya düşündükten sonra yeşildi diyerek kendimce bir karar verdim. Sonrasında kullanmaya başlayınca ben pek sevemedım güzel bir uzunluk veriyor gerçekten ama hacim konusunda başarılı diyemem. anladım ki yanlış ürünü almışım...

sonuuç olarak bu maskara uzun kirpikler istiyorsanız hemen koşup almanız gereken ama hacim istiyorsanız uzak durmanız gereken bir maskara.



son olarak far bazından bahsedeyim. İlk kullandığımda çok seviyorum farın kalıcılığını arttırıyor ve rengini daha çok vermesini sağlıyor ama saatler geçtikçe sanki farın hepsini crease bölgemde topluyor gibi oraya yığılma oluyor. O yüzden sevip sevmeme konusunda oldukça kararsızım. Eğer bütün gün aynı makyajla duracaksanız kullanışlı bulamayabilirsiniz fakat 3-4 saatliğine ise gayet ideal. 6 tl gibi bir fiyata göre harika hatta diyebiliriz.



Bu urunlere ilave olarak kontur, allik ve pudradan olusan paleti de tavsiye ediyorum. Malesef ben bulamadim buldugum ilk firsatta kapicam hemen. Testerini denedigimde ve videolarda izledigimde ozellikle kontur rengine bayildim.

Bir sonraki yazimda gorusmek uzere hoscakalin...

1 yorum :

  1. Rujun rengine bayıldım bu arada blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil