7 Haziran 2016 Salı

Mayıs Favorilerim

Herkese merhabalar..

Okulumun kapanmasıyla yeniden sizinleyim. 

Mayıs ayında çok fazla yeni makyaj malzemesiyle tanışamadım fakat cilt ürünleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.



Öncelikle makyaj temizleme rutinimden eksik etmediğim Himalaya arındırıcı temizleme jeli ve konjac süngerden bahsetmek istiyorum.

Bu temizleme jelini gratis bana denemem için göndermişti. Genellikle temizleme jelleri benim yüzümü fazlasıyla kurutuyor, kuru cildim için uygun jel bulamıyorum. Fakat bu normal ve  yağlı ciltlere uygun olmasına rağmen benim cildimde herhangi bir kuruluk yapmadı yüzümü temizledikten sonra hep nemlendirici kullandığım için kuruluk hiç yaşamadım açıkcası.  Özellikle bu jeli konjac süngerle kullanmaya bayılıyorum yüzümün tamamen temizlendiğini hissediyorum.

Konjac sünger demişken (ayrıntılı yazı için) ben bu süngere bayıldım. İlk kullandığım günden beri yüzümü daha temiz hissediyorum. Psikolojik midir bilinmez ama cildime çok iyi geldiğini hissettim. Gözeneklerimde hafiften bir sıkılaşma oldu, siyah noktalarım az olmasına rağmen onları pek geçirmedi fakat boyutları küçüldü derim. 

Mutlaka bakılması/ alınması gereken bir şey. 


Son zamanlarda kullandığım favori üçlümde sıra. 

Gündüz makyajlarımın vazgeçilmezi. Bazen sadece bunları sürüp çıkıyorum bazen full makyaj. 

Bb kremler içerisinde spf barındırsa da ben bunlara pek inanamıyordum işe yaramaz gibi geliyordu açıkcası. Bir süre önce bioderma nın renkli güneş kremi kullanmam için gönderilmişti fakat en açık rengi bile bana koyu geldiği için bir kenarda duruyordu. Fakat bi kaç gün deneyip rengi dışında çok memnun kalmıştım yağlı bir görüntü bırakmıyordu( benim için en önemli etkenlerden biri güneş kremlerinde) ve kesinlikle yağ bezesi oluşturmamıştı sıratımda( özellikle niveanınkiler yüzümü hep mahvetti)

Ürünün rengini açmak için en iyi sonucu grimsi pure beauty ile aldım. 

Süngerleri ne kadar sevsem de şu sıralar hızlı makyaj yaptığım için elim bir türlü gitmiyordu onlara. Real Techniques expert brush imdadıma yetişti. Bu fırça çok amaçlı. Fondoten allık bronzer pudra her şeyi bununla uyguluyorum. (Üşengeçlik seviyem...)




Elseve bir sure once (hala devam ediyor olabilir) sampuanlarinin yaninda bir tarak hediye ediyordu. Tangle teezerımsı bir tarak. 


Çok beğendim. Saçlarımı hiç kırmadan çok kolay bir şekilde açıyor. Acı çektirmiyor. İlk taradığımda sanki taramıyormuş gibi gelmişti üzerinden başka bir tarakla geçtim fakat gerçektem başarılı bir iş çıkartıyormuş bunu anladım. 


Hala ürün varsa mutlaka alın. 




Rossmannlarda satilan rival de loop markasinin goz pedleri de bu ayki baska bir favorim. Tabiki shiseido goz pedleriyle karsilastirilmaz onlardaki mucize sonuclar bunda alinmiyor. Fakat kullandiginizda gozunuzu cok iyi nemlendiriyor ve hafif de bir aydinlik veriyor. 

10-15₺ arasi bir fiyati var. 




Hm ojelere ciktigi gunden beri bayiliyorum yapilari kaliciliklari fircalari gercekten cok basarili. Tek metalik gibi olanlarin kaliciliklari daha az. 

Fakat fiyatlari beni almaktan uzaklastiriyordu gecenki buyuk indirimlerine kadar. 3 lu bir oje seti almistim instagramda da paylastim hatta (selinblog) 

Bu setteki bu iki rengi cok sevdim. Son zamanlarin modasi olan yuzuk parmagina isiltili oje surmek, bu ojelerle harika oluyor. 

Seti indirimde 10 tl almistim, normalde 35tl  



Bu Hm ruju uzun sure once almistim fakat cok fazla kullanamiyordum yapisi biraz degisik. 

Su siralar altina the balm- adoring surup ustune bu ruju suruyorum harika oluyor. Kalicilik mukemmel. Sabahtan aksama yemek yedip ictim sadece ic kismi biraz cikti. 

Ismi curtain call. 




Ben sac kreminden cok sac maskesi tercih eden birisiyim. Sac kremleri sacimda agirlik yapiyor ve asla vaat ettiklerini gerceklestirmiyor. Tek arti yanlari saclarin kolay taranmasina yardimci olmak. 

Fakat sac maskeleri saclari hem daha yumusak yapiyor hem daha iyi besliyor hem de kolay taranmalari icin bire bir. 

Baya bir suredir Watsonsin sac maskelerini denedim. Asla bitmiyorlar o kadar buyukler ki. Ise yariyorlar az cok fakat john frieda nin bu maskesiyle tanistigimdan beri onun pabucu dama atildi. 

Nem verme konusunda cok basarili ve cok da guzel kokuyor. Taranma kolayligi konusuna zaten girmiyorum. Ozellikle kuru saclari olanlar mutlaka alsin. 

Benim saclarim yagli oldugu icin sadece haftada bir kere diplerine uyguluyorum 5-10dk bekletip duruluyorum fakat tam olarak yikandigina inanmadigim icin ustunden sampuanla geciyorum. 

Diger zamanlarda ise sadece uclarina uygulayip bekletiyorum. 




LR urunlerini cok merak ediyordum bir sure once elime gectiler ve yaklasik 1 aydir deniyorum ve cok begendigimi soylemeliyim. 

Concentrate yazanin yapisi jel gibi. Sogutucu ve sislikleri onleyici bir etkisi var. Ben zaman zaman goz cevremde bile kullandim ve kotu bir sonuc almadim hic bir zaman. Yaniklara veya gunes yaniklarina karsi etkiliymis. Zaten aloe vera bitkisi bu konuda uzman. 

Cream with propolis yazan ise adi ustunde krem bir urun. Yuzume surdugum zaman o kadar yumusak yapiyor ki cildimi bayiliyorum. 

Icerikleri dogal oldugu icin ben goz cevremde kullandim ikisini de. 

Cevrenizde bir LR saticisi varsa bir goz atmanizi tavsiye ederim. 





Bu sezon fularlar oldukca moda ve bende bu modaya kapildim. Kucuklugumde de modaydilar beni fazlasiyla duygulandirdi :( 

Ben lcw almistim koton zara mavi vs her yerde gordum. En sade kiyafeti bile renklendirebiliyorlar. 



Benim favorilerim bu sekilde. Bir sonraki yazida gorusmek uzere hoscakalin...

1 yorum :