26 Eylül 2017 Salı

Rossmann'dan Alinmasi Gerekenler | Isana, Rival de Loop

Selamlar! 

Rossmann en sevdiğim marketlerden biri. İçinde aradığım her şeyi bulabiliyorum ve genelde ürünlerden tükenmemiş oluyor sürekli yenisi koyuluyor. 

Sadece Rossmann'da satılan en popüler markalarından Isana ve Rival de Loop markasının ürünlerini genelde çok seviyorum. Elimde olanlardan biraz bahsetmek istedim.

Sonrasında belirtmeliyim ki yazıdaki her şey indirimli yada indirimsiz 20tl'nin altında.









Rival de Loop Hydro Aqua Sprey: Avene markasında da buna benzer bir ürün mevcut. Ben yaz günlerinde serinlemek için kullanıyorum. Buzdolabında duruyor kendisi genelde. Makyaj üstüne veya altına uygulanabiliyor. Çok etkili bir ürün olduğunu söylenemez ne kadar gerekli olduğu tartışılır ama termal suların etkileriyle oldukça aynı.

Eklemem gerekir ki Hdyro serisi gençler için oldukça uygun bir seri. Nerdeyse serideki her ürün elimde var. Aşırı etkili değiller ama cildin nem ihtiyacını karşılamaya yeterli. Eee o paraya o kadar etki.






Isana Saç Yağları: Biri normal ve uzun saçlar, diğeri de yıpranmış saçlar için. İlk başta avokadolu sarı olanı almıştım oldukça beğendim.Saçlarım ıslakken uyguluyorum öncelikle. Saçların kolay taranmasını sağlıyor kuruduğunda da yumuşaçık yapıyor, kabarmasını bir tık önlüyor. 

Mor olanı yeni aldım etkileri daha güçlü olarak geçiyor.Yıpranmış saçlar için kendisi. Isıya karşı korumayı da vaat ediyor. Yıpranmaları geçireceğini pek sanmam ancak yeni yıpranmaların oluşması önleyebilir. Ben bu yağdan da oldukça memnun kaldım. Isıya karşı korur mu bilemiyorum tabi. Ama genel olarak oldukça memnunum. ikisinden birini mutlaka alın derim.

Fiyat konusuna gelirsek 12tl aldım diye hatırlıyorum. Taş çatlasa 15 tl dir. Diğerleri bundan daha pahalı olmasına ragmen etkileri arasında hiç bir fark göremedim.





Rival de Loop Yüz Kremleri: Hydro olan bana lifting olan anneme ait. İkimizin de ortak yorumu evet nemlendiriyor fakat başka bir etkisi yok. Benimki de başka bi etki pek beklenmese de annemkinden biraz bekliyorduk ama olmadı. İkisi de gece kremi ben gündüz olan versiyonunu da kullanmıştım. Gece versiyonu daha ağır hemen cilt tarafından emilmiyor ama daha nemli tutuyor tabi sabaha o etkiyi hissediyorsunuz. 

Yüzümde herhangi bir kötü şeye (sivilce vs) sebep olmadı bu önemli bir nokta. Bir nemlendirici ama sadece nemlendirici arayışındaysanız yaşınıza uygun olan versiyonunu alabilirsiniz. Ama o kadar çok çeşiti var ki ben de alırken çok zorlanıyorum artık üstündeki fotoğraflardan yola çıkarak alıyorum çünkü arkalarındaki ingilizce çevirileri pek yeterli ve doğru değil .

Fiyatı konusuna gelirsek: 15-20 arası olmalı.




Isana Duşta Tıraş Jeli: Geeldiik bu sıralar en sevdiğim ürüne. yaklaşık 2 yıldır vücudumu jiletle alıyorum iyi mi kötü mü oldukça tartışılan bir konu tavsiye etmek istemiyorum ama oldukça pratik olduğu da bir gerçek. 

Bu ürün ise jiletlerken daha kolaylaştırıyor ve sonrasında bebeksi bir yumuşaklık elde etmenizi sağlıyor. Ben Gilette Venus kullanıyorum onun jel başlığı olmasına rağmen pek etkili olmuyorlardı. Fakat bununla harika ikili oldular. Ürüne bayıldım açıkcası beklentilerimin hepsini kat ve kat karşılıyor. Ucuz bir jilet kullansanız bile iyi etkileri elde etmenizi sağlar.

Fiyat: 10tl nin altındaydı.



Isana Deodorant: kendisini pek bir beklentiyle almadım sadece 3 tlydi u sebeple denemekten ne çıkar diyerek kaptım bir tane. sonra kullanmaya başladığımda çok sevdiğimi fark ettim. Aşırı terleyen biri olmadığım için gün içinde beni çok iyi korudu. Fiyatının çok üstünde bir performansı var ve içeriği çok temiz. Tavsiye ederim bir çok çeşidi var size en uygun olanı kapın.  





Isana Kuru Şampuan: Kendisi canımdır. Biricik kurtarıcım. Batiste ve bu sıralar övülen (reklamdan mıdır bilinmez) Urban Care'inkini hiç denemedim fakat bu benim için yeterli geldi. 

Yağlı bir saç yapısına sahibim. Her gün saçımı yıkamayı sevmem çünkü saçı yıprattığını düşünüyorum ve saçın kendi yağına da ihtiyacı var. (parıl parıl parlamamak gerek tabii) 2 günde bir yıkıyorum fakat bazen şampuan bazen de sürekli ellemem sebebiyle yağlanıyor ve sönükleşiyor işte o zaman imdadıma yetişiyor. Günümü güzel bir şekilde kurtarıyor ve gerekli hacimi veriyor. Fakaat gece mutlaka yıkayın derim sabaha kaldığında x2 yağlı bir sonıuçla karşılaşıyorsunuz. 

Önerir miyim kesinlikle. Kuru şampuan kurtarıcıdır temizleyici değil.

Güncel fiyatını hatırlamamakla birlikte 10tl civarı olduğunu söyleyebilirim.




Isana duş jeli: Isananın duş jelleri kalp ben. İndirim döneminde 2-3 tlye kaptım bir sürü sevdiğim kokuyu. biiir sürü çeşidi var mutlaka aralarından beğendiğiniz çıkar alın deneyin derim. Kokusu uzun süre kalmıyor tabi ama hangi duş jelinin kokusu o kadar kalıcı olabilir ki?





Rival de Loop Avokadolu yüz kremi: ürünü sevip sevmediğimi hala çözemedim. Bayadır deniyorum aslında. kendisi bir gece kremi. nemlendirmesi de iyi sayılır fakat bundan mı başka bir üründen mi bilinmez yüzümden sivilce çıkarttı ben de o zamandır denemeye korkuyorum. 

İçeriğe önem verenler için biçilmiş bir kaftan. Piyasadaki çoğu üründen çok temiz bir içeriği var.

indirimde 10-15tl aldım.





Rival de Loop Hydro göz çevresi kremi: Yine nemlendirmekten başka bir işe yaramayan bir nemlendirici daha. Tabi benim tek beklentim iyi nemlendirmesiydi ve gözaltlarımda küçük yağ bezeleri oluşturmamasıydı. Bu yüzden çok memnun kaldım. 

Aynı serinin gözaltı pedleri var bir kutunun içinde 6 tane. Onları şiddetle öneririm. Hızlı bir şekilde nemlendirip aynı zamanda şişliği de alıyoor.







Isana Pamuk: Pek bir özelliği yok kendisinin fakat 140 lık olması benim için harika. asla bitmiyor 5-6 tl gibi de bir fiyatı var. 

Şimdilik bu kadar. Aklıma geldikçe eklemeye çalışıcaam. Görüşmek üzeree




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder