5 Ocak 2018 Cuma

Golden Rose Likit Mat Rujlarım | 10,11,19,24,25

Selamlaar!

Baktığım bazı görsel eksikliklerinden ve renklerin tam olarak görünmesine yardımcı olmak adına bu yazıyı buraya bırakmak istedim. 

Golden Rose Likit mtat rujların renk skalası harika! çok fazla çeşit var gerçekten. Fakat yapılarını orta derecede beğeniyorum. Dayanıklılığı yüksek olmasına rağmen bir süre sonra dudaklar bayaaa kuruyor ve çatlak çatlak bir görüntü oluşturuyor(altına nemlendirici sürmeme rağmen)çıkan yerleri tazelemek de tabakalaştırıyor ve kötü bi görüntü oluşuyor. Bunlara rağmen ben severek kullanıyorum renkleri için değer! Tavsiyem her likit mat rujda olduğu gibi hatta buna biraz daha fazla altına bir lipbalm sürün ve böyle sabah sür akşama kadar dayansın yapmayın. he öyle durmasını istiyorsanız arada bir tamamen silip yeniden bu işlemleri yapmakta fayda var 


Golden Rose Likit Mat 19 Numara: Belki de en sevdiğim budur! normalde pembe rujları hiiç sevmesem de bunun için tam pembe diyemeyeceğim. Kırmızı sürmekten korkanlar için bence çook ideal. Golden rose mağazasında renkleri karıştırırken çalışan tarafından önerilmişti ben genelde bu önerileri asla dinlemem bloglardan instalardan görüp beğendiklerimi alırım fakat mağazada denediğimde hoşuma gider gibi oldu. Ben de bi denemek gerek diyerek kaptım. İyi ki kapmışım!



Golden Rose Likit Mat Ruj 24 Numara: bu yazıyı hazırlamama neden olan renktir kendisi. Eveshopun aşırı indirimli bir döneminde bu rujlar 10 tl'ye inince dayanamayıp bir sürü almak istedim. Fakat o küçücük ruj görselleriyle renkleri anlamak nerdeyse imkansızdı ben de tamamen rastgele birkaç renk aldım. Bu da onlardan biridir. Ve ben sevdim açıkcası. morumsu grimsi bir ton. Dudaktan dudağa farklılık göstermeye oldukça müsait. Pastel 20 veya 30 numara sevenler bunu da sevecektir.


Golden Rose Likit Mat 10 Numara: Serinin en popisi! haklı da tabi. Bu rengi uygun fiyatlı markalarda bulmak zor (belki de imkansız) Ben de bu populerliğe yenik düşerek aldım tabii. Sevmiyorum diyemem değişik şeyleri severim daima fakat kendime yakıştıramıyorum 1-2 kere kullanabildim sadece. Ama esmerlere çook yakıştırıyorum. Değişiklikleri sevenler mutlaka almalı.




Golden Rose Likit Mat 11 numara: bu da popülerliğini eline almış renklerinden. tam bir tatlış. AMA NEDEN SİMLİSİN!? (sanıyorum ki) serinin tek simli rengi. ilk sürüldüğünde simler çok göze batmıyor fakat zamanla dudaklar iyice kuruyup nemini kaybettiğinde..... rengi koyu, kahverengi göz makyajlarına çok yakışıyor. Ne kadar laf etsem de ben sık sık kullanıyorum açıkcası. tüm gün kalmaması şartıyla.




Golden Rose Likit Mat 25 numara: değişiklik seven ruhumun ortaya çıktığı bir diğer renk. İlk çıktığında O BENİM OLMALI diye haykırdığımı ve indirimde hemen kaptığımı hatırlıyorum. öncelikle gerçekten güzel fakat çok az kullanabildim kendisini ama bu sevmeme engel midir? Asla. 



Ve rujların sonuna geldik. Öpüyorum.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder