15 Mayıs 2018 Salı

Pantene Micellar Sampuan | yagli saclardan kurtulma, yorumlarim, alinmali mi?

Uzuuun bir zaman sonra merhabalar!

Bu siralar oldukca populerlesen Pantene Micellar sampuan hakkinda deneyimlerimi aktarmak istiyorum.








Ozellikle bu sampuan benden yagli saclilara gelsin! Bir sene oncesine kadar yagli saclar icin uygun fiyatli sampuan bulamiyordum resmen. Her sey mi kuru saclar icin olur ya!? Diye isyan ediyodum ve nedense sordugum herkesin saci yagli. Ama piyasada yagli saclar icin sampuan yok(tu)? Sonra biz yagli saclilar onarici olsun besleyici olsun sampuanlar kullanmaya basladik fakat bu sampuanlar genelde kuru saclilar icin dusunulmus, icerisinde saci oldukca yaglandirmaya musait seyler de koyulmus. Derkeen bu isyanlarim yillar surdu. Son bir yildir bu konuda gelismeler var acikcasi. Benim gunun sonunda yaglanan saclarim 2 gun dayanir hale gelmis.

Diger onemli seyden bahsetmem gerekirse: saci her gun yikamamak. Bunu surekli dile getiriyorum yakin cevreme, instagramdan soranlara. Tekrar da soylemem gerekiyor. Her gun yikadigimizda sac hep daha fazlasini istiyor siz hicbir zaman saciniz temizmis gibi hissedemiyosun gun icinde, aksam olsa da yikasam kurtulsam bu agirliktan der hale geliyosun. Ozellikle tatillerde yasadigim sey bu. Sac surekli suyun icinde her gun bir belki iki kere sampuanlaniyor artik bikiyor bu temizlikten. Beni dogal yagima birak diye isyan ediyor ve kuru kuru kabarik kotu bir goruntu olusuyor. Benim gibi yagli sacli birinin sacini dahi kurutuyor her gun yikamak ama unutuyoruz ki aslinda sacin kendi yagi besleyicilik konusunda oldukca yararli, daha hizli uzuyor, kendini daha kolay yeniliyor. Ben demiyorum ki yagli gezelim ama her gun her gun yikamak da zor ve yipratici bir is(sac ve kendiniz acisindan)

hala ürünle ilgili yorum yapmadığımı fark ettim, hemen asıl konumuza dönelim. görüntünsünden midir ambalajından mıdır bilinmez saçımın temizlediğini hissettim. Fakat pantene markasının diğer şampuanlarıyla kıyaslarsak öyle araa voooav bir fark tabiki yok. ben uygun fiyatlı kategorisinden en çok pantene şampuanlarını beğenirim bu da bu fikrimi destekler nitelikte oldu. vaat ettiklerini tamamen gerçekleştirmiyor ama kötü sonuç da sağlamıyor denilecek cinsten. 




Micellari kullanmadan once Pantene aqua kullaniyodum o da yagli saclar icin guzel bir sampuan. Fakat micellar ondan bir tik daha iyi oldugunu soylemem gerek. En azindan yagi onleme konusunda.

Sonuç olarak urunu oldukca begendim. Bu fiyata bu performans oldukca iyi. Fiyat demisken: indirimden 10 tl’ye aldim. Tavsiye ederim ozellikle yagli sacliysaniz ayrica tavsiye ederim. 

Cok opuyorum. Sonra gorusmek uzere


Instagram:selinblog

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder