29 Şubat 2016 Pazartesi

Karşılaştırma | Rimmel London Stay Matte vs. Essence All About Matt!Pudra

Selam herkese!

Bugün elimde bulunan 2 transparan pudrayı karşılaştırmak istedim. Bana göre ikisi en bilindik uygun fiyatlı transparan pudralardan.

Hemen başlayalım





İlk bebeğim Rimmel London Stay Matte oldu. Çok sevdim hala da severek kullanıyorum. 

İkincisi ise baktım transparan pudraları seviyorum yeni bir tane daha alarak deniyim dediğim Essence All About Matt! transparan pudraydı.


Essence pudra ile ilgili yazımı buradan bulabilirsiniz.



Ürünlerin özelliklerini anlatmama gerek yok sanırım. Gerek ben gerek de diğer blogger arkadaşlar fazlasıyla bahsettiler. Ben direkt karşılaştırmaya geçiyim :)

Görüldüğü üzere Rimmel Stay Matte daha renkli bir yapıdayken, Essence bembeyaz.

İkisi de sürüldüğünde cilt ile bütünleşiyor fakat Essence beyaz olduğu için sürerken fazla abartmamak gerek özellikle flashlı fotoğraflarda çok belli olabilir.

Rimmel stay matte yüzü daha az kuruturken Essence çok daha fazla kurutuyor yağlı ciltler için güzel bir durum olsa da benim gibi kuru ciltler dikkat etsin.

İkisi de zamanla grileştiriyor malesef ki gözaltlarımı.

Makyajımı sabitlemek için Rimmel Stay Matte kullanırken gözaltlarımda hafif bir baking (pişirme) yapmak için Essence kullanıyorum.

İkisi de yüzde pul pul bir görüntü oluşturmazken Essence bir tık daha başarısız bu konuda.

Ambalaj olarak kesinlikle rimmel çok dandik.

Essence pudrayı bulmak biraz daha zor.

Rimmel London sadece Watsonslarda satılarak 15tl iken Essence ise Rossmann ve Gratislerde satılıyor,12 tl olması gerek.





Sonuç olarak Rimmel London Stay Matte ben de bir tık daha önde. Ama ikisi arasında da öyle çok fazla bir fark olduğunu düşünmüyorum benim cildimi çok kuruttuğu için Essence kendini geriye ittirdi malesef.



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


1 yorum :