11 Şubat 2016 Perşembe

The Face Shop | Lovely Me:Ex Urunleri | Kore Makyaj Malzemeleri

Herkese kısa bir aradan sonra merhaba. 

Korelilerin yüzlerinde neler kullandıkları ve ciltlerinin sırları şu sıralar çok gündemde. Cidden çoğu kusursuz, aydınlık, güzel ciltlere sahip. 


The Face Shop bilenler/duyanlar/ürünlerini kullananlar var mı? 
Ben de kısa bir süre önce tanıştım bu siteyle (buradan bakabilirsiniz.) Sitede Kore makyaj, cilt bakımı ürünleri, kozmetik ürünleri satılıyor. 
 Ben de lovely me :ex' den bi kaç parça ürün aldım. Ürünler çok sevimli ve ilgi çekici ambalajlara sahip.



Lovely Me:Ex Angel Skin Powder Pact: Pudra orta kapatıcılığa sahip. Sürüldüğünde bebeksi bir cilt görünümü sağlıyor. Çok açıkcası çok başarılı buldum. Genellikle gözaltlarımı sabitlemek için kullanıyorum. Aslında ben tüm pudralar tüm yüzüme sürmeyi sevmiyorum ama pudra kesinlikle öyle una bunalmış gibi bir görüntü vermiyor :) 






Lovely Me:Ex BB cream: BB krem alıp kapatıcılık kusurları yok etmek falan beklememek lazım. Ben de başlarda hep az da olsa öyle bir etki bekleyerek alıp ürünleri beğenmiyordum fakat bb kremlerin amaçlarını okuduğumda bu isteklerimin yersiz olduğunu anladım.

Bildiğim kadarıyla bu ürünün tek bir rengi var. ilk sıkıldığında grimsi bir renk oluştursa da sürüldüğünde ciltle bütünleşiyor. Parlak ve sağlıklı bir yüz elde etmenizi sağlıyor. spf içermesi de ayrı bir güzellik tabi...


Lovely Me:Ex Stick Concealer: Orta kapatıcılığa sahip bir ürün. Stick kapatıcıları genel olarak sevmeyen biriyim. Sürümleri çok zor ve çamurumsu yapıları olsa da bunun sürümü ve dağıtımı kolay. Benim gibi fazla mor gözaltlarına sahipseniz tam olarak kapatıcılık beklememek lazım. Ama pudra ile bunu uyguladığımda mükemmel bir sonuç elde ediyorum.

Ürünlerin arasından en çok pudrayı beğendim herkese tavsiye ederim.

Sitede şu an sadece bu ürünlerin fondötenini bulabildim. Buradan bakabilirsiniz.

Bu markayı bilen/kullanan varsa yorum bırakırsa çok sevinirim. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

2 yorum :

  1. Ne harika bir makale! Online mağaza https://koreashop-tr.com/ adresinden yüz temizleme ürünlerini nereden satın alacağınızı ve nereden satın aldığınızı tavsiye edin.

    YanıtlaSil