19 Şubat 2016 Cuma

Mango Wishlist | Mangodan Neler Almak Istiyorum

merhabalar...

bu sıralar çılgınlar gibi wishlist (istek listesi) oluşturuyorum. Çünkü alışveriş batağına saplandım çıkamıyorum arkadaşlar :( bir şey aldıkça insanın alası geliyor makyaj severler bunu daha da iyi bilir :( sosyal ağlarda özellikle instagramda bir sürü yeni ürünle tanışıyoruz, insan az çok etkileniyor sanırım :D

çok az kişiye hitap etsem de takipçi sayım az da olsa burda bi şeyler paylaşmak hoşuma gidiyor bir kişi bile okusa benim için mutluluk açıkcası :) bir günlük gibi kullanmayı seviyorum burayı 

size de belki küçük fikirler verir, bana göre güzel olanlar belki hoşunuza gider, tarzlarımız yakınsa falan güzel olur diye düşündüm.

Hemen başlamak istiyorum gösterecek çok şey var.

Kaban/ Mont 


ya ben bu renge bayılıyoum ve bu renkte her şey güzel. özellikle bu montun rengi ve salaşlığı onu harikalaştırmış :(



fazla söze gerek yok diyerek ürünün asıl linkini şurayaa koyuyorum


Ben kadar az pembe seven birinin buna bayılmış olmasının saçmalığı...
bu tarz montlara bayılıyorum modelleri şahane fakat rengi inanılmaz tatlış bi şey değil mi :( üstelik sateen


bomber ceket olarak geçiyormuş bunlar. ayrıntılı bakmak isterseniz tıklayınn




kot ceket kadar banko, modası geçmeyen parçalar görmedim. annemin de dedemin de zamanında modaymışlar 100 yıl sonra da moda olacaklar bence. ben o zamanlar olan ceketlere bayılıyorum çünkü sanırım bazı eşyalarımı saklayıp 10 yıl sonra vintage olarak giymem şart :)

aslında koyu renk olanlarını daha çok sevsem de koyu kotlarla olmuyolarmış gibi geliyor ama bu çok güzel değil mi 




Elbise

Havaların ısınması demek düğün sezonunun başlaması demek. Yıl geçmiyor ki bir tanıdığımız bir akrabamız evlenmesin. düğün sevmeyen ama giyinmeyi seven biri olarak bi göz gezdiriyim dedim 


şu elbisenin şıklığı ve kızın iticiliği. Mango ve Zara mankenleriyle ciddi sorunlarım var ve boyları sinirimi bozuyor. Küçük bir dedikodu yaptıktan sonraa
bu da her dolapta olması gereken parçalardan 


Siyah elbiseler her dolabın kurtarıcısı olarak geçiyor sürekli benim için de öyle. özellikle ben gibi siyah sevenler için siyah her şey şık 


  
Sade ve şık sözünün kelime anlamı bu olsa gerek. Kırmızısı da var sevenlere duyrulurr. buyruun
Tulum

kızlar tulumlar şahane fazla söze gerek yok hemen geliyorlaar.




diğer sezondan kalma indirimde çok tatlı tulumlar var bedenleri uyanlar varsa düşünmeden alsın derim


peki bu aşk değil de nedir? her yere uyabilen bi şey dşarı giy çık düğüne bile git hatta. düğüne takmış olmam peki

üstelik de indirimde daha ne olsun


sırt detayı da şahane :(







ya tam bir kına kıyafeti :D çok da şık

bu da indirimde üsteliik




yakasız olanı da vardı ama ben bu tarz yakalı şeyleri çok seviyorum küçücük bir detay neleri değiştiriyor

T-shirts



Kesinlikle alıcam dediğim parçalardan birisi hatta en birincisi bu. Çünkü çok gariptir ki dolabımda hiç kısa üstüm yok belki de giyemediğim için hiç alma gereği duymadım bunun için fit bir vücuda ve güzel bir karın bölgesine ihtiyaç var bana göre ya da ben çok özgüvensizim :( fakat yüksek bel pantolonlarla harika olur ve bu tarz sorunlar da ortadan kalkar.

geçen sezon hatta geçen sene zarada halter tarzda böyle bi crop top vardı o efsaneydi sezonda parama kıyamadım indirimde çok gördüm gel gör ki beden yoktu. O yüzden bunu kaçırmaya niyetim yok





ve kesinlikle şu sıralar her markada gördüğüm bu kabartmalı üstlerden de almak şart oldu

Ayakkabı 


açıkcası ayakkabılara pek bayılmadım bu sezonki
 fakat bu modellere bayılıyorum özellikle rengi inanılmaz bunun





Çanta

ayakkabılar ne kadar sevmediysem çantaları bir o kadar sevdim. Aralarından en iyisini seçmekte zorlandığım için birazcık koymak istedim. içlerinden bir tanesini bile alsam ne mutlu bana sonuçta öğrencilik şekli :(


renginin güzelliği der susarım bir de minnoşluğa bakar mısınızzz






Mangonun sitesine girer girmez etnik desenler karşılıyor sizi 


tabiki siyahsız olmaz ve modeli bana çok ilginç geldi


ve sırt çantaları her yaş için vazgeçilmez en azından benim için öyle oldu :)



zaradan sonra mangodan beğendiklerimi almak istediklerimi sizlerle paylaştım umarım beğenmişsinizdir. boş boş sitelerde gezmenin yanında bir de buraya koyup tekrar tekrar beğendiklerime bakıp para biriktirmek için gaza gelmek istedim :)

hoşçakalıın çok öpüyorum





2 yorum :

  1. Sırt detaylı uzun tuluma bayıldım tam benlik :) hergün trendyol senin markafoni benim klavye başındayım. Kargocu dicek bunlar manyak mı hafta bir gelmek zorunda kalıyorlar :D

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyleyim bu sıralar internet alışverişine bayılıyorum :)

      Sil