14 Kasım 2015 Cumartesi

Benimle Hazirlanin

Merhabalaar. Bugun disari cikmadan once neler kullandigimi sizle paylasmak ve kisa bi ozet gecmek istiyorum ☺️

La Roche Posay 50+ spf :bu urunun baya bi cesiti var sanirim. Benimki anthelios xl fluide olani. Cok memnunum yagli bi his birakmiyor ve hemen emiliyor. Yazin oldugunu kadar kisin da gunes kremi cok onemli bence. Ozellikle su siralar www.turuncukasa.com dan cok uygun fiyata bulabileceginiz bir urun. 

Avon kahverengi goz kalemi: avon goz kalemleri konusunda cok basarili bence. Akma veya dagilma yapmiyor. 

Flormar nude eyeliner: bunu gozlerimi daha buyuk gostermesi icin ic kismina ve goz pinarlarima uyguluyorum basarili ve kalici bir urun. 

Maybelline Master Precise: bendeki rengi forest brown. Ince uclu liquid eyeliner arayanlar icin itinayla tavsiye edilir 

Essence far:  gratis calisanlari sagolsun arkasindaki etiketi yirttiklari icin rengini goremiyorum bej-kahve arasi bir renk. Tum goz kapagima uyguluyorum. 

Flormar full color: fc29 mystical getaway rengi bendeki cok guzel bir mor. 

Nyc bronzer: benim gibi allik sevmeyen icin allik yerine kullanilabilecek ve yuzune biraz da olsun boyut kazandirmak isteyenler icin en uygun fiyatli favori bronzerim

Wet and wild coverall concealer palette: baslarda neden ben bunu aldim ya dedigim ama bu siralar sıklıkla kullandigim bir urun. Icindeki turumcumsu(covers) rengi goz altlarima kapaticidan once suruyorum ve ordaki morlugu biraz da olsun notrlemesini sagliyorum. Ve goz pinarlarimi ve kas altlarimi aydinlatmak icinde beyaz(highlights) kismini uyguluyorum. 

Ruj olarak da golden rose 27 numara kullandim. Mac in kinda sexysinin muadili kendisi. 

Cogu urunun detayli bilgisini (http://selinolcay.blogspot.com.tr/2015/11/uygun-fiyatli-favori-urunlerim.html?m=1) yazimda vermistim. 


Tabiki parfum olarak da son zamanlarda vazgecilmezim olan yves rocher tendre jasmin i kullandim hafif gunluk bi koku arayanlar buna mutlaka baksin derim ☺️
 


Bana ulasin: 
Gmail: selinolcay95@gmail.com
Instagram: selinolcay

1 yorum :

  1. http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/11/nefisdemet-ile-ogretmenler-gunu-cekilisi.html
    CANIM BLOGUMDA BİR ÇEKİLİŞİM VAR BEKLERİM :)

    YanıtlaSil