6 Kasım 2015 Cuma

Sac Bakim Rutinim


herkese merhabalar. bu sıralar saçlarımla ve rengiyle ilgili açıkcası biraz şımardım ve bu konuyla ilgili bir yazı yazmak istedim. Umarım beğenirsiniz:)  öncelikle biraz saç tipimden bahsetmek istiyorum. benim saçlarım dipleri çabuk yağlanan ama uçları çok kuru olan bi saç malesef. ben aslında gür olduğunu düşünmüyorum ancak kuaförüm bile bunu söyleyince inanmaya başladım. ince telli oldukları için rahat şekil alıyorlar ama çabuk eski haline dönüyolar ve düz oldukları için çok mutluyum :) ben sık sık şampuan markasını değiştiren biriyim ve yeni markalar denemekte bir sakınca görmüyorum. Bu sıralar Syoss kullanıyorum aslında memnunum fakat ben yanlışlıkla kuru saçlar için olanını almışım sadece uclarinda kullaniyorum  :( 

bu sıralar saç kremi yerine saç maskesi tercih ediyorum. Dax Super Gro saç maskesine de bence bir şans vermelisiniz ayrıca Watsonsın kendi markasının saç maskeleri de çook güzel ben şu an argan yağlı serisindekini kullanıyorum. 

Benim saç için olmazsa olmazım tabiki saç yağları. Bu sıralar Urban Care Argan Yağlı Saç Serumu ve tabiki Elseve Mucizevi Yağı çok severek kullanıyorum. Saçlarımı yumuşacık yaparak çok güzel kokuyolar ve yıpranmaya karşı koruduklarını düşünüyorum. 

ve ek olarak belirtmeliyim ki bence kırık saçların en büyük kaynaklarından biri saçları sık sık taramak. özellikle saçlarımı kuruyken taradığımda resmen kırılma seslerini duyuyorum ve artık sadece banyodan, yağladıktan sonra tarıyorum. Ve tabiki ısı.Özel bir durum olmadığı sürece yapmamaya çalışıyorum.  Benim önerilerim bu kadar. Sizin bi öneriniz varsa kullandığınız güzel ürünlerinizi yorum yazarsanız sevinirim :)

1 yorum :

  1. Günlük saç bakımı yapmak zorunda kalıyorum çünkü saçlarıma sürekli işlem yapıyorum her gün şekil vermem gerekir bu sebeple bakımın da iyi olması ve saçlarımı koruması gerekiyor doğal keratin kullanıyorum saçlarım için farklı farklı ürün kullanarak uğraşmama gerek kalmıyor uzun zamandır patentli keratin sayesinde sayesin de saçlarım hep bakımlı ve sağlıklı şekil veremeden çıktığım zamanlar da bile hoş görünüyor hep.

    YanıtlaSil