6 Kasım 2015 Cuma

Uygun Fiyatli Favori Urunlerim

Herkese merabalaar. Bugün içimden bloga iki yazı eklemek geldi. Çoğu kişinin videolarında veya blogunda olan ve en severek okuduğum bu konuyu neden ben de yazmayayım? dedim. Ve yazmaya başlıyorum.
Ben hem bir öğrenci hem de parama kıyamayan biri olarak hep uygun fiyatlı ürünler tercih etmişimdir bu yüzdem uygun fiyatlı ürün avcısıyım. Ve şunu söylemeliyim ki ürünleri uzun zaman kullandığım için tam fiyatlarını hatırlamıyorum tahmini yazıcam. 

Öncelikle fondötenlerden başlıyayım. Aslında çok kullanan biri değilim fakat koleksiyon yapmayı seviyorum 😀
Bu ürünü yazmayan kalmadı iyi ki de kalmamış çook severek kullanıyorum. Yeni görenler veya başlayanlar için ise kısa bir özet geçiyim. Eğer kuru ciltliyseniz lumi magique'e eğer yağlı bi cildiniz varsa true matche bakmanızı öneririm. Bu ürünü Sürdüğümde yüzüm aydınlanıyo hafif ışıldıyor resmen. Güzel bir görüntü oluşturuyor açıkçası. Orta bir kapatıcılığı var bence. 40₺ gibi bir fiyatı var. 
İkinci favorim flormar perfect coverage  bu kuru ciltler için olanı bu arada. Bence yüksek bir kapatıcılığı var. Bu biraz pudra bitişli. Özel günlerde kullanıyorum genellikle. 30₺ye almıştım. Tavsiye ederim ☺️
Gelelim bb kreme. Bir çok bb krem denesem de bu benim favorim oldu artık yeni ürün arayışına geçmiyorum sayesinde. 
Ben bu ürünle duyguözaslan sayesinde tanıştım. İyi ki tanıştım bütün yaz elimdem düşmedi. Açıkcası spf 30 içermesi de beni etkilemedi değil 😀 kapatıcılığı düşük tabiki. Bir bb kremde kapatıcılık beklersek ayıp etmiş oluruz cildimizi düzenlemesini beklemekle de... 
Kuru ciltliyseniz de mavi olanına bakmanızı tavsiye ederim. 20₺ almıştım. 

Ten ürünlerinden devam ediyim. Şimdi favori pudramdan bahsediyim. 
Rimmel london stay matte diyorum başka da bi şey demiyorum diyen dedi zaten. Alın ve kurtulun arkadaslar şiddetle önerilir özellikle gözaltılarını sabitlemekte favorim. 15₺ 
Hafif bir bronzer arıyorsanız mutlakaa bakın. Benefit hoolanın muadili kendisi. 100 kusur vermektense 7₺ verin ve aynı etkiyi görün ☺️

Favori kapatıcılarımı da şööyle gösteriyim. 
Benim mor ve ötesi gözaltlarıma orta kapatıcılık sağlayan çizgilere minimum düzeyde dolan loreal true match. Bunu özgülerle doldurmak isterdim fakat sonuçta favoriler yazısı hepsini çook severek kullanıyorum. 25₺ gibi bir fiyatı vardı sanırım. 
Note full coverage concealer. Bu da ikinci favori kapatıcım. Diğerine oranla daha sarı alt tonlu daha az kapatıcı etkisi var. Günlük kullanım için uygun. 23₺ olması lazım. 

Kalem ürünlere geçiyim. 
Sürekli beyaz veya nude göz kalemlerinden bahsediliyodu inanmıyodum bi işe yaramaz sanıyodum. Ne kadar yanıldığımı baya sonra anladım. Yorgun uykusuz olduğum zamanlar sürüyorum hem daha canlı hem de daha büyük gösteriyor gözleri. 10₺ 

Ben eyeliner çekmeyi hiiç beceremeyen biri olarak böyle kalem tarzı ürünleri tercih ediyorum benim için daha rahat oluyo ve bulaşma ihtimali de düşüyo. 
İnce uçlu bir ürün arıyosanız buna bakın derim. Sürümü rahat bulaşma falan olmuyo. Zamanla ucu deforme oluyor ki tüm ürünlerde oluyor bu durum maleseef. Benimkinin rengi kahverengi. 

Daha kalın daha uygun fiyatlı bir ürün arıyosanız bu esence in eyeliner penlerini öneririm. 9₺ olması gerek. 

Dudak kalemi olarak emilynin kalemlerine bayılıyorum. Essencenin dudak kalemleri çok övülse de onları bulmak çok zor :( bendeki renkleri 204 ve 206. 
Favori nude rujum golden rose velvet matte 27 numara 
Favori bordo-kırmızı rujum ise rimmel london kate moss serisinden 107 numara. 


Uygun fiyatlı mat lipgloss favorim essence xxxl longlasting lipgloss.  Tam bir nude ve dudakta tam mat olmayan bi yapısı var. Malesef artık üretimden kaldırıldı. Bulursanız stoklayın derim ☺️ 8₺ydi. 


Favori dudak koruyucum neutrogenanınki. Yaz-kış severek kullanıyorum. İçerisinde spf var. 8-10₺ olması gerek. 


Far hiç sevmeyip maybelline color tattoo farlara aşık olan bir ben. Direk alın diyorum. Günlük gecelik özel günler her şey için çok uygun. İçinde ışıltılar olsa da simli gibi bi görüntüsü kesinlikle yok öyle yapay durmuyor. Bendeki rengi on and on bronze. 17₺



Çıktığında reklamında sırf Barbara Palvin oynuyor diye koşarak aldığım sonra da iyi ki almışım dediğim maskaram. Bunun seveni de sevmeyeni de çok. Günlük kullanım için ideal bir ürün bence. hiç akma, bulaşma yapmıyor kalıcı. Tek çıkartmak biraz zor ee waterproof olacak o kadar. 36₺ 

Benim favori ürünlerim bu şekildeydi. Sizin favorileriniz neler? ☺️

Bana ulasin:
Mail:selinolcay95@gmail.com
Snapchat: selinolcay
Instagram: selinolcay

6 yorum :

  1. Cok yararli bir yazi olmus tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. true match kapatıcıyı ben de kullanıyorum ve göz altı morluklarım haddinden fazla olduğu halde iyi iş çıkartıyor :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merabaa aslinda benimkileri kapatiyo ama ben tenimle direk esit olsun istiyorum sanirim :)

      Sil
  3. Merahaba bayadir girmiyormussunuz bende blogunuzu takibe gelmistim bende beklerim insshh ugrarsihiz

    YanıtlaSil