10 Kasım 2015 Salı

Yves Rocher Alisverisim

Herkese merabalaar. Gecen gun yaptigim kucuk Yves Rocher'a alisverisimi anlatmadan once Yves Rocher indirimlerinden bahsediyim. 
Kart aldiginizda ilk alisverisinizde tum urunlere %30 indirim uygulayarak bir de hediye veriyor. 
Eger dogum gunu ayinizdaysaniz iki al bir ode ve bir de hediye veriyor. 
Ben de ikisi de mevcuttu fakat ben dogum gunu kampanyami sectim ☺️
Gelelim aldigim urunlere 




Öncelikle aylardır çok isteyip bir türlü alamadığım Tendre Jasminden başlıyım. 
Parfüm anlatımlarını pek sevmiyorum çünkü herkes çok farklı zevklere sahip bu konuda. Eğer yasemin çiçeğini seviyorsanız buna mutlaka bakın derim. İçinde biraz da portakal çiçeği, mimoza, limon ve mandalina varmış. Baya fresh bi koku yani. Ben kullanmaya bile kıyamıyorum çok seviyorum ☺️ 125₺


Sanirim yeni favori sampuanimi buldum o da yves rocher ihlamur ozlu sampuan oldu. Benim icin tek kotu yani normal saclar icin olmasi onun disinda cok sevdim. Mis gibi ihlamur kokuyor. %98 dogal iceriklerden olustugunu soyluyor. Fazla kopurmuyor ki bu durum daha dogal bir urun oldugunu gosteriyor. 3 amacla kullanilabiliyor: Sampuan, Dus Jeli ve Sac Kremi olarak. 
Bu hediye gelen urundu o yuzden fiyatina emin degilim 15-20₺ arasinda olmasi gerek. 

Son olarak anneme bir hediye almak istedim. Yaslanma ve kirisik karsiti Serum Vegetal. Ben gece kremini tercih ettim geceleri daha iyi bir sonuc elde ediliyor cunku. Bu siralar bu urunun fazlaca reklami yapiliyor ben de merak ettim acikcasi. Urun yasam bitkisinden elde edilen aktiflerle daha sik ve daha puruzsuz bir cilt sunuyor. Kullanan varsa asagi yorum atarsa sevinirim ☺️ 104₺


Toplam alisverisim 125₺ tuttu bu arada. 


Sizin yves rocher favori urunleriniz neler? 


Bana ulasin:
Instagram: selinolcay
Snapchat: selinolcay
Mail:selinolcay95@gmail.com


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder