20 Kasım 2015 Cuma

Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Herkese merhabalar. indirim gorunce vize haftam dahi olsa kaciramazdim. %40+%10 ne kadar %50 indirimmis gibi durmasa da malesef %44 indirim var. Ama bu almamiza tabiki engel olmadi. 

Uzun zamandir guzel bi yagli saclar icin sampuan ariyodum malesef bulamiyodum genellikle kirik saclar, normal saclar ve mat saclar icin basarili sampuanlar oluyo fakat onlar da benim saclarimi cabuk yaglandiriyor. Bu siralar cok ovulen bu lesoleil sampuana bir sans vermek istedim. Yagli saclar icin. 
Içeriği de bu şekilde. 

Bir diğer saç ürününe gelirsek 

Çoğumuzun severek kullandığı elseve mucizevi bakım yağı. Ben her zaman sarı kapaklı yani besleyici olanını tercih ediyorum. Kırmızı kapaklı olan boyalı saçlar için, gri kapaklı olanla ilgili pek bir bilgim yok. Ama bu urunu sıklıkla kullanmamak gerekiyormuş bilginize. 

Canım essencein ürünlerine gelirsek 
Essence lash princess false lash effect mascara


Essence i love stagr eyeshadow 
base. Bu far bazını bayadır arıyor ve istiyordum. Çoğu blogger the balmdan daha başarılı olduğunu söylüyor. 

(Kullandıktan sonra inceleme yazısı yazıcam) 

Wet n Wilddan aldıklarıma gelirsek: 
Tabiki wet n wild comfort zone. 





Vee aylardır aradığım ve sadece testerını görebildiğim wet n wild cherry bomb. Yanlış hatırlamıyorsan mac-diva ya muadil. Kalıcı başarılı rengi harika. 


Oje sürmekte ve fotoğrafı çekmekte ne kadar başarısız olsam da size göstermek istedim, bu renge bayıldım. Lila bej arası bir renk. Her mevsime yakışabilecek bi renk. 427 sandstone 

Benim indirimden aldıklarım bu şekildeydi.  
Fiyatlarına gelirsek: 

Siz neler aldınız, neler önerebilirsiniz? Yorumlara bekliyorum :) 

Bana ulaşın: 
İnstagram: selinolcay
Gmail: selinolcay95@gmail.com 

12 yorum :

  1. Canım güzel günlerde kullan hepsini..Hepsini severek kullanacağından eminim.. Bu arada güzelbakkendine de paylaştığın yazı başlığında bir tane daha olduğu için yazına tıklanınca sen çıkmıyorsun, oyna istersen başlığınla..Bloguma beklerim canım bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim her ikisi icinde. Hemen geliyorum bloguna canim :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım aldıklarını wet n wild paleti severek kullanıyorum güzel bi tercih olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bugun ilk kez kullandim cok begendim :)

      Sil
  3. Comfort zone harika bir palet memnun kalacaksin elseve yag ise tararken cok kolaylastiriyo fazla kullanimda ise yaglandiriyo bence ikiside cok isine yarayacak gule gule kullan.. blogunu takipteyim bende beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Evet elsevei ben de uzun zamandir severek kullaniyorum ama bi yazida okumustum cok kullanimda saca zarar veriyormus aralikli kullaniyorum ben de. Geliyorum hemen bloguna

    YanıtlaSil
  5. Oje ruj rimel far paleti hepsi cok güzel ürünler
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Palet çok fazla simli geldi bana almadım hata mı yaptım bilmiyorum fiyatıda çok uygundu :( blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler. http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de simli urunleri sevmedigim halde bunu alasim geldi fiyat da etkili tabi bu duruma. Ama surdugun zaman simli durmuyo parlak duruyo hafif bence almalisin ☺️

      Sil
  7. Güle Güle kullan :) Bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım benim bloğumada beklerim :)
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ☺️ Hemen geliyorum bloguna

      Sil